vineri, 1 aprilie 2011

Briose cu Viermi si Gandaci

Poate credeti ca e prea extrem, dar zau ca trebuie sa incercati reteta asta - e o minune! O sa va schimbe forever impresia despre limitele comestibilului, + ca in loc de o excursie la supermarket, puteti sa pregatiti micul dejun dupa o sesiune de vanatoare prin bucatarie (sau bucatarie vecinului, daca voi aveti nenorocul sa nu aveti gandaci) :p

Neah, just kidding - trebuia sa onorez cumva ziua de 1 aprilie, nu?

Dar o sa va povestesc de niste briose cu banane si musli, care (din pacate sau din fericire) nu contin nici viermi, nici gandaci, dar, cu tot neajunsul asta, sunt perfecte pentru micul dejun de weekend, pline de fibre si aromate :D


Ingrediente:
- 3 banane
- 1/2 ceasca zahar (brun, daca aveti)
- 1/2 ceasca iaurt
- 2 oua
- 60ml unt topit
- 2 cesti musli
- 1 ceasca faina
- 1 lingurita bicarbonat de sodiu
- 1 lingurita praf de copt
- 2 linguri alune/nuci/seminte de in (sau un amestec din toate)


Se amesteca toate ingredientele bine de tot si se toarna compozitia in tava de muffins (mie imi place sa umplu aproape de tot hartiutele de muffins ca sa obtin niste muffin-tops cat mai respectabile ;)). Bagati tava in cuptorul incins si dupa 20 de minute la 180 grade o sa atingeti muffin-nirvana: briose nu prea dulci, pufoase si minunate!
Enjoy, si sa aveti un weekend minunat :*

4 comentarii:

Am ramas cu gandul la apropiata ta plecare la Londra si am crezut ca ai facut rost de bomboanele cu viermi si scorpioni pe care le-am vazut acolo si ai "inventat" vreun yummines :) For real erau viermi si scorpioni in bomboane si vodka (le-am si fotografiat: http://www.delicioasa.com/2010/12/my-lovely-lively-delicious-london/).
So, while in London, try Harvey Nichols food floor :)
xoxo

@ Delicioasa: da, inca de cand ti-am citit prima data postul despre Londra am ramas cu gandul la HN's food floor! Clar, o sa trec pe acolo :D

Ihhh...eu ma gandeam la vrun decor miscator. :))))
Buna pacaleala! :))) Si briose yummy! ;)

Eram sigura ca ai facut muffine cu jeleuri in forma de viermi. Sugar low.. ce vrei.

Trimiteți un comentariu