joi, 21 aprilie 2011

Kuala Lumpur in Graba

Ce, credeati ca ma pot abtine sa va povestesc aventurile noastre pana in mai?



Acum la noi e seara si ne pregatim de culcare, dupa o zi lunga de urcat pe ghetari si strecurat atent prin crevase si cascat ochii cat cepele la toate frumusetile din jur, dar tin mortis sa povesesc cate ceva. Asa ca o sa incep cu Kuala Lumpur - unde ne-am oprit in trecere, 2 zile, ca sa ne tragem sufletul dupa un zbor de 13 ore si sa ne pregatim pentru urmatorul, de inca 10 ore (desi amandoua zborurile au fost impecabile - actually, am dormit asa mult in avioane, ca in prima noapte din Noua Zeelanda ne-am trezit la 2 si adio, somn! am vazut muuuulte episoade din "How I Met Your Mother" pana s-a facut dimineata :)) 

So - cum ziceam - Kuala Lumpur:


O caldura IN-FER-NA-LA care te loveste fix in moalele capului, cum te dai jos din avion. 31-32 de grade nu-s asa de multe, dar cuplate cu o umiditate din-cale-afara, sunt destul de greu de suportat.

Noroc ca n-aveam in plan decat sa bem suc de pepene rosu si de nuca de cocos la cate o terasa bine-de-tot-ventilata si sa mancam bunatati :D Si ne-am tinut cu mare strictete de program, sa stiti!


Am ales (strategic) un hotel fix langa strada "cu mancare" - plina de la un capat la altul de fel de fel de restaurante si tarabe, numai bine cat sa apuci sa gusti din toate fara sa cauti prea tare.


Ziua - liniste si pace.... seara - haos total, aglomeratie si voie buna - exact cum imi place mie :D


Ca niste grumanzi rafinati ce suntem, am inceput masa cu fructe - si cand zic fructe, vreau sa zic "durian". Da, in sfarsit am gustat din acest fruct legendar. First of all - mirosea asa de urat in jurul tarabelor care-l vindeau, ca iti trecea toata pofta de mancare; second - gustul initial e de ceapa prajita, stricata, dupa asta - it gets better. As manca din nou? - nu cred.


Durian aside, numai de bine...
Ne-am delectat cu Prawn Mee - o supa cu creveti si pui si taitei si niste verzituri si ou - extrem de aromata si absolut delicioasa...


...Cu melci japonezi (?)


Si peste pe gratar in frunze de banan, servit cu un sos acrisor si picant...


Dar cel mai mult mi-a placut omleta cu stridii - probabil cea mai buna omleta pe care am mancat-o ever (de abia astept sa mai mananc o portie la intoarcere).

Dupa o plimbare lunga pana la vestitele Turnuri Petronas, am incheiat glorios seara cu o portie de fructe pe marginea strazii:


Asta a fost tot pe ziua de azi - in episodul viitor trecem la Noua Zeelanda (care e absolut sublima, btw)

5 comentarii:

Suuuper! Distractie placuta in continuare! As mai vedea multe poze...8->

Durian-ul este foarte foarte bun. Am mancat acum cand am fost in indonezia. Ar trebui sa incercati. N-o sa va para rau :)

Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

have fun in continuare si abia asteptam si restul povestilor!

bai, frate, ce va invidez pe astia care n-au probleme sa zboare atatea ore... calatorie placuta in continuare! :)

Trimiteți un comentariu