miercuri, 13 aprilie 2011

Bruschete cu Ardei Copt si Branza de Capra

Cu toate pregatirile de plecare, nu prea am mai avut timp de bucatareala, asa ca m-am fofilat de pe o zi pe alta cu cate o salata/supa/sandwich. Aseara am mesterit niste bruschete pe cat de easy-to-make pe atat de bune, asa ca va povestesc si voua ce si cum:


Am tocat 5 ardei copti din borcan, vreo 8 rosii cherry, 3 catei de usturoi si cateva fire de patrunjel si le-am amestecat cu sare & piper, ulei de masline si un pic de zeama de lamaie. Le-am asezat pe felii de paine si le-am rumenit in cuptor timp de 4-5 minute.

Apoi, pe post de "cireasa de pe tort" am asezat cateva felii de branza de capra pe fiecare bruscheta, si le-am mai lasat inca 2 minute la cuptor, cat sa inceapa branza sa se topeasca.


Buuuuuun, dom'ne, bun de tot :D 

3 comentarii:

Mmmm,bruschete...
Nu as refuza o felie.:)

Paine crispy, rosii, usturoi si, colac peste pupaza, branza de crapa. Mi-a lasat gura apaaaa!

Trimiteți un comentariu