luni, 4 aprilie 2011

O Tarta Florentina si-un Anunt

Primul spanac de anul asta a sfarsit in aceasta tarta "florentina". M-am inspirat dintr-o reteta din Good Food de acum cateva luni si am preluat si titlul de acolo: ) (In principiu "florentin" inseamna ca e ceva cu spanac si oua - deci ceva buuun de tot :D) Pe cat de simplu a fost de facut, pe atat de mult m-a impresionat rezultatul - a fost execlenta!


Nu trebuie decat sa calesti 2-3 minute in 2 linguri de ulei de masline, 2 fire de usturoi verde, si apoi sa adaugi vreo 400g spanac spalat fara mila si maruntit bine. Pentru ca spanacul e asa prieten bun cu nucsoara, rade si un pic de nucsoara peste si presara niste sare si piper. 5 minute sunt suficiente cat sa se patrunda spanacul nostru, asa ca poti sa stingi focul si sa amesteci spanacul cu 200g urda sau ricotta.

Unge o tava cu putin ulei, acoper-o cu hartie pergament si aseaza in ea o foaie de aluat foietaj (cumparat, pentru puturosii ca mine). Bag-o in cuptorul incins, la foc mediu (180grade) timp de 10 minute.

Apoi intinde deasupra spanacul si formeaza cu ajutorul unei linguri 4 "depresiuni" in care spargi 4 oua. Mai presara un pic de sare si piper deasupra si inapoi la cuptor cu ea, pentru inca 7-10 minute (in functie de cat de moi/tari iti plac ouale).

Asta-i tot - nu-i mare filozofie, dar zau ca e tare, tare buna!


Cat despre partea cu anuntul - incepand de luna asta, o sa ma gasiti si in Good Food, unde o sa va povestesc despre cum putem avea un regim de viata cat mai sanatos, o sa va dau sugestii de healthy-living si  multe altele :D Astept feed-back-ul vostru!


Sa aveti o saptamana minunata!

5 comentarii:

abia astept! eu sunt o cititoare fidela a revistei si nu am pierdut niciun numar de cand a aparut.
felicitari! you have the job of my dreams! :))

Minunat arata.
Cum imi place tare mult spanacul mi-ai dat o idee grozava.Multumesc!

nu stiam de chestia cu florentin= spanac+oua... good to know. Am "rezolvat" reteta aseara, cu o degustare azi la birou, spre uimirea colegilor :)
Eu unul abia astept noi retete verzi de primavara, so please do share!

am cumparat revista, am citit articolul. congrats!

Trimiteți un comentariu