marți, 2 noiembrie 2010

The perfect scrambled eggs

Sau oua jumari, pe romaneste, dar suna mai bine in engleza :p Gordon Ramsay zice ca nu poti sa pretinzi ca esti  "a chef" pana nu ai invatat sa faci scrambled eggs. Si uite cu ne invata domnul Ramsay sa le facem (si sa stiti ca intr-adevar transforma o idee atat de simpla si nepretentioasa intr-un fel pefect pentru un breakfast grabit, dar extra-delicious)


Ideea e una revolutionara, indeed: intr-o tigaie, neincinsa, punem ouale (2 in cazul meu, pentru ca eram singurica) si o bucatica de unt + sare&piper.


Punem tigaia pe foc (mic de tot!), si amestecam in continuu - daca ouale se coauleaza prea repede, mai dam tigaia deoparte, mestecand mereu.

Dupa cateva minute, cand ouale sunt facute in proportie de 90%, le luam de pe foc, adaugam o lingura de smantana, si, si cazul meu, un pic de ceapa verde tocata marunt.


Amestecam si gata - now you're a true chef!

Le-am servit pe paine prajita, frecata cu un catel de usturoi. Mmmmmm...

8 comentarii:

Vai, mi-ai facut o asa pofta incat ma duc ACUM sa le fac :)
Arata bestial!

GOD DAMNIT!
Sunt incredibil de bune. Si am avut si ceapa verde in frigider :D

Singura diferenta e ca ale mele au fost mai bune, pentru ca le-am intins pe paine facuta in casa, dupa reteta lui Edith Frincu: http://edithfrincu.blogspot.com/2008/04/paine-rapida-pufoasa.html, pe care te invit sa o incerci. Este dementiala :)

@ Andi: Nu-i asa ca sunt awesome? :D Ma bucur ca le-ai incercat! Data viitoare le mananc si eu pe maine facuta in casa - te cred ca sunt si mai bune

fain. te-am urmat de la foodie și nu-mi pare rău. mă bucur când descopăr bloguri pe care să vreau să revin:). baftă!

@ hadean: mersi! Si mie imi place foarte mult blogul tau! Quessadilla alea de azi arata minunat!

Hello there! :)

Tocmai ce am descoperit blog-ul tau, congrats, toate mancarurile arata bestial! Si imi place cum scrii, esti funny! :p

Maine imi fac si eu oua de-astea! :D Eu faceam ceva asemanator cu branza si rosii proaspete date pe razatoare, e delish! Dar cu tigaie neincinsa si smantana nu am incercat. Foarte curioasa. Abia astept breakfast-ul de maine! :))

p.s. Eu il alint pe my significant other Bubu, cu variatiunea Bub. Si mancarea mea preferata e cea indiana! Yay! :)

@ kzarinne: Hello to you too! Ma bucur ca iti place blogul!

Si la noi a plecat de la "Bubu" dar in timp l-am scurtat :p

Si mie imi facea bunica mea cand eram mica oua cu branza si rosii - erau delicioase, imi aduc aminte de copilarie.

Sa imi zici daca a fost bun breakfastul de maine :D

Deci, da! Se este delicioase!! Saptamana asta le pun si eu pe blog! :D
Pupici si sarutmana pentru masa! :))

Trimiteți un comentariu