vineri, 17 iunie 2011

Carbonara cu Mazare Noua si Tarhon

Eu sunt un mare fan al tarhonului. Imi place la nebunie aroma lui delicata, care nu mai seamana cu nimic altceva.
Asa ca m-am gandit sa combin 2 mari pasiuni ale mele, tarhonul si mazarea noua, intr-o farfurie de carbonara care a iesit muuult peste asteptarile mele! Just wonderful!


Nimic nu poate fi mai simplu! In timp ce fierbi pastele in apa sarata (dupa indicatiile de pe ambalaj), toaca vreo 300g pancetta/bacon/slaninuta afumata in bucatele nu prea mici si rumeneste-le intr-o lingura de ulei de masline. 

Cu un minut inainte sa fie gata pastele arunca langa ele, in oala, o mana de mazare noua. Scurgele-le si toarna pastele+mazarea in tigaia cu porcarii. Amesteca vitejeste, presara deasupra o jumatate de legatura de tarhon maruntita si stinge focul.


The final touch: sosul - amesteca 1 ou batut cu 50ml smantana lichida si toarna-l peste pastele fierbinti. Caldura pastelor se va acupa de ou, si va rezulta un sos cremos si perfect (s-ar putea sa fie prea gros, insa - daca asa stau lucrurile, il poti dilua cu putina apa, asa cum am facut si eu).

Presara piper proaspat macinat si parmezan ras deasupra si devoreaza-le cu multa pofta!

5 comentarii:

O reteta excelenta. Si eu ador tarhonul.. mai ales in combinatie cu puiul fad caruia ii confera o aroma deosebita.. Dar asa cum l-ai folosit tu cu pretenul porky .. definitely e si mai savuroasa combinatia.. O zi faina

hmmm, suna tare bine, mai ales ca si mie imi plac cele doua la nebunie!

Mai sunt 10 zile pana la sfarsitul lunii cand se incheie Provocarea Dulce Romanie ! insist cu invitatia participarii si sper sa ne incanti prin prezenta cu o reteta cu cirese si / sau menta . multumesc anticipat. O saptamana faina!

@ Dulcegarii: promit sa pregatesc ceva bun cu cirese! Abia m-am intors din Praga, dar ma pun pe treaba asap! pup!

De-abia astept sa incerc reteta asta. Multumesc!

Trimiteți un comentariu