marți, 7 iunie 2011

Remember This?

Ieri am fost la tara la Alex, si, multumita unui vecin bine-voitor si bine-catarator in salcam ne-am ospatat cu clatite cu flori de salcam! Le-am mancat cu pofta, pe nerasuflate, mozolindu-ne pana la urechi si m-am simtit exact ca atunci cand eram mica si bunica mea ma rasfata cu ele la inceput de vara... au avut gust de joaca si ras si genunchi juliti si m-au facut sa fiu semi-nostalgica...


Voi ce bunatati mancati cand erati mici? Ce va aduce cel mai mult aminte de the good, golden days?


Si btw - chiar daca am crescut, de ce nu ne mai jucam elasticul si v-ati-ascunselea si jocul ala cu tarile si o minge pe care o arunci in sus si ceilalti alearga (nu mai tin minte exact dar era fun si tare as mai vrea sa ma joc si acum!)

9 comentarii:

orez cu lapte, cu scortisoara si dulceata de visine sau cirese amare :)

Si eu am fost de curand la tara ...o adevarata vacanta, m-am simtit de parca as fi stat o luna :)
Cat despre bunatatile de demult pot sa amintesc: gogosi, branzoicute, placinte cu branza, dulceata de visine, de gutui ...si cate si mai cate :)

a da..si gogosi cu dulceata sau cu branza sarata...minciunele..omizi (biscuitii aia cu zahar pudra deasupra)...galusti cu prune :D mancare de gutui/prune cum numai bunica facea....those were the days :)

@ Aga: daaa mancare de gutui - eu fac in fiecare toamna - I loooove it!
Omizi n-am incercat :p

omizi si la mine, plus gogosi si zmeura proaspat culeasa : )

PS: ce coincidenta!!, azi la birou colegii discutau tot despre jocurile din copilarie :)

Friganeleeeeeeee :D yammy

Cand se facea mustul, bunicii mei faceau o pasta din must si faina pe care o mancam cu totii cu mare pofta. Si turte de faina cu rosii din gradina... mmmm....

Socata, "caise" - fursecuri colorate lipite la mijloc cu gem de orice, orez cu lapte, mar cu biscuiti si, above all, baclavaua bunicii de la Ploiesti, din care haleam jumatate de tava o data - mai ales dupa ce intram in casa de la o partida de "vanatoare" cu bulgari de zapada.. Ce vremuri...

@ Papusha: daaa bataie cu bulhari! Ce frumos era! Offf

Trimiteți un comentariu