vineri, 3 iunie 2011

Il Mio Minestrone

De cand am asteptat sa vina vara si sa fie pietele pline de legume (si fructe) proaspete! Deja a trecut o luna de cand n-am mai pus piciorul intr-un supermarket, si nu mi-e dor deloc :D


Anyway - nu-i moment mai bun ca asta pentru un buonissimo minestrone:


Inati si-ntai, ca sa incep cu dreptul treaba, am calit in 2 linguri de ulei de masline, 4 felii de slaninuta afumata taiata marunt - trust me, it makes all the difference! Peste, am pus 3 catei de usturoi, 3 tulpini de telina si o ceapa - toate maruntite bine. Le-am lasat sa se perpeleasca 10 minute la foc mic si apoi am umplut oala cu supa de pui/apa + 2 cubulete de pui (3L).

Am confectionat (primul meu) bouquet garni - adica cateva firisoare de cimbru, salvie, rozmarin, patrunjel si busuioc, toate legate laolalta. L-am aruncat in supa, sa-si inece toate aromele in ea.


Tot acum am adaugat si o conopida separata-n buchetele mici, mici.

Cand supa mea bolborosea deja de vreo 20 de minute, am pus restul legumelor: o mana de mazare noua, 2 dovlecei colorati, cateva rosii cherry decojite si cateva spaghete (vreo 25 if you want to count :p) rupte in bucatele mici. Dupa inca 7-8 minute, am stins focul si am adaugat si o mana mare de spanac tocat.

Am servit-o fierbinte, cu parmezan ras deasupra si m-am reindragostit de ea! Desi zici ca-i doar o supa de legume, e plina de arome si absolut delicioasa.


Just lovely!

4 comentarii:

stii ca asta cam am si eu in plan pentru maine... cu ce s-o gasi prin congelator si prin camara :))

Pe mine m-ai convins .
Trebuie musai facut-a !

Imi place mult minestrone. Este delicios si faorte satios. Tine loc si de fel principal :) Buna idee! xoxo

Totul suna delicios si sanatos, cu o singura exceptie: concentratul de supa de pui. Ai gasit oare tu ceva mai fara e-uri?

Trimiteți un comentariu