marți, 18 ianuarie 2011

Dreaming of a White Kitchen


Nu ma plang - bucataria nostra e frumusica foc, mai mare decat majoritatea bucatariilor din blocuri comuniste, si ma simt tare bine in ea... but a girl's gotta dream... Si la o bucatarie ca asta visez, pentru cand o sa ma fac eu mare :D

Cu o insula mare, mare in mijloc..


Si cu un frigider Smeg roz...


Si luminoasa, cu multe, multe ferestre...


Cu rafturi pline de nimicuri colorate...



Si, daca tot visam, cu un Aga de toata frumusetea...


Ei - ce ziceti? Vise frumoase, nu?

* Pozele sunt de pe housetohome.co.uk si de pe myhomeideas.com

7 comentarii:

Aaaah, AGA, omg, this looks amazing...si eu tot asa vreau cand ma fac mare...

Cu ochii la bucataria ta am ars cartofii pentru piure :)))
Da, si eu vreau fiecare polonic si pernuta din pozele astea...chiar si pestele ala agatat pe perete :))))

@ Bunica: :)) imi pare rau de piure!
Sper ca asa sa avem toti bucataria, plina de lumina si lucruri frumoase... si pesti agatati pe pereti :))

oare de ce visam toate la rafturi cu nimicuri colorate :)?

Visezi tare frumos! Mult succes in transformarea viselor in realitate!

Mai ,daca nu visam inseamna c-am
murit,asa ca ,sa visam inainte !
Si de ce nu ?
Visele nu costa nimic.
Daca ai stii cate schite de bucatarii,dormitoare,livinguri....
case,am facut cu creionul pe hartie
in 30 de ani...
Si sa stii ca ceva,ceva se leaga pana la urma.
Asa ca spor la visat !

Buna ziua, as dori sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link cu magazinul nostru. Avem o pagina speciala de parteneri. Ne puteti scrie pe adresa copiaza[at]marincristian.ro daca va intereseaza.
[at]=@

Trimiteți un comentariu