joi, 27 ianuarie 2011

Morrocan Night - Versiunea Light

Aseara am facut morrocan-inspired dinner cu Mazi & Iv. Pentru ca Mazi e foarte, foarte cuminte si mananca (inca) light & healthy (om care isi respecta rezolutiile de an nou, nu ca mine :p) a trebuit sa ma gandesc la chestii cat mai usurele si sarace in calorii. Pana la urma I came up with this:


  • Pui copt incet cu lamaie si masline
  • Somon la cuptor, cu ardei si rosii cherry
  • Cus Cus
  • Salata de portocale cu miere si harisa
(recipes coming up)



Am vorbit vrute si nevrute, ne-am uitat la poze.. unele compromitatoare, altele nu :p, am povestit aventuri de vacanta si am planuit vacante viitoare.


All in all - a great night, care s-a terminat cu o competitie foooarte incinsa de atletism (Traiasca Xbox Kinect!) pentru care le cerem scuze vecinilor :)) si in urma careia Alex a fost incoronat The King Of Lazy-Ass Track&Field!

8 comentarii:

carbohidratii aia ascunsi in cuscus made my night! the yumm, nu alta. i call for rematch. si bilete pentru Marrakech! :))

Nu zice de 2 ori cu biletele - me WANTS them! Bad!

Seara marocana :) Super idee. Arata minunat... Si mi s-a facut dor de Marrakesh. As pleaca si maine <3 Portocalele cu scortisoara sunt delicioase

A fost mare densitatea de foodies pe m2 la voi...

Oh, ce arome speciale! astept cumintita retetele, mai ales salata aceea. Ce sa fac, sunt slabiciunea mea! Salatele. Ce frumos ati petrecut din punct de vedere culinar. Un weekend cat mai placut in continuare!

Am facut si eu ieri reteta asta si a iesit delicios...Astazi de dimineata ne-am delectat cu niste clatite iar acum cautam pe blog idei pt masa de seara...:)

Ma refeream la puiul cu masline si lamaie. Numai acum am observat ca am postat gresit:)Scuze:)

@ Anonim: yep - a fost o relevatie reteta asta, si mie mi-a placut tare mult! Te pup si sa ai un weekend frumos!

Trimiteți un comentariu