luni, 3 ianuarie 2011

Tagliatelle cu Trufe si Foie Gras

...Sau mama delicateselor!
Cu asta ne-am delectat in ultima zi a anului. A fost... extraordinar! Trufe - all thanks to Alexandra, care a fost responsabila si de gasirea retetei. S-a oprit la vaianta asta.


Ingrediente (pt 4 persoane foarte, foarte norocoase ;))
200g tagliatelle -ideal ar fi sa fie proaspete, dar noi nu am gasit in seara aia
200ml smantana pt frisca
50g unt
o trufa (50-60g)
100g foie gras

Metoda:
Fierbeti pastele conform instructiunilor de pe ambalaj. Scurgeti-le de apa si amestecati-le cu 25 g de unt taiat cubulete, sare si piper.

Taiati trufa in felii subtiri-subtiri. Topiti 25g unt intr-o tigaie. Adaugati trufa feliata + sare si piper. Lasati 30 de secunde, apoi turnati si smantana in tigaie. Amestecati usor, si lasati sa fiarba timp de 2 minute. Adaugati foie-gras-ul taiat un cubulete cu latura de 1cm, mai lasati pe foc 30 de secunde, si opriti flacara.
(in momentul asta veti avea un sos incredibil aromat de trufa si de foie gras - nu fiti tentati sa il tineti mai mult pe foc pentru ca foie-gras-ul se va topi pana la disparitie si nu vreti asta ;) )


A fost probabil printre cele mai bune lucruri pe care le-am mancat vreodata! Cu siguranta!

4 comentarii:

pentru un pasta fanatic ca mine, chestia asta e usor tortura psihica:)) must. try. it. soon.

Yummmyyyy !!!Daca ma crezi tocmai acum editam o reteta de tortelloni cu trufe,facuta acum vreo luna :)) Gand in gand cu bucurie.Eu am grija sa am mai mereu trufe in casa,pt ca sunt un superfan.Cu carne,risotto,paste proaspete,e minunat cu orice.Un mic sfat,daca imi permiti: 3O sec de stat pe foc sunt deja multe.Ar fi bine ori sa razi deasupra inainte de a servi,ori sa le lasi max 30 sec in compozitia calda,aroma se dezlantuie la fel chiar daca le amesteci putin in farfurie.Pupici si great job ! Arata super apetisant.

@ Ana: eu nu te contrazic cu timpul... a fost prima data cand am gatit ceva cu trufe, si am facut cum zicea la reteta! A fost ok. Data viioare o sa tin cont de sfatul tau :D
Pup

fantastice arome pentru sfirsitul de an!sa va fie si anul asta tot asa,in intregime!:)

Trimiteți un comentariu