miercuri, 5 ianuarie 2011

Salata cu Somon Afumat

Imi place ianuarie, cand toata lumea sterge cu buretele greselile/obiceiurile proaste de anul trecut si o ia de la capat. Un an nou - o multime de rezolutii! Mancam sanatos, facem sport, nu mai aruncam mancare, nu mai cumparam prostii... cred ca va suna familiar. Sper sa reusim cu totii sa le respectam!
In aceasta ordine de idei, va prezint salata mea de azi:


  • frunze (rucola, salata, radicchio) + cateva felii de castrvete + cateva fasiute de somon afumat + un ou fiert
  • dressing din 2 linguri de iaurt dietetic + 1 lingura ulei de masline extravirgin + un pic de hrean ras + marar tocat + sare & piper

Asta a fost tot! Light&healthy lunch - I has it!

3 comentarii:

este cel mai bun dressing ever :) l-am incercat si eu aseara, la un main dish pe care l-am 'creat' plecand tot de la o reteta de-a ta - 'salata de cartofi cu somon si sos de hrean': am pastrat cartofii pe post de garnitura (care, btw, au fost super deliciosi), si am facut file de somon la cuptor..ce pot sa spun? demential! :) you're such an inspiration

Si noi mancam salate si legume intr-o veselie.Sper sa nu ne plictisim repede de obiceiurile bune. :))

mmm,asta-i o super salata!:)

Trimiteți un comentariu