miercuri, 12 ianuarie 2011

Supa de Telina

Pranzul de azi - supa de telina cu note indiene, gata super-repede si deeelicioasa, via Olive via Mazi :


Am sotat 1/2 praz si 3 catei de usturoi intr-o lingura de unt. Dupa 7-8 minute, am adaugat 1 lingurita de cardamon macinat si 2 lingurite de garam masala, telina (cam de 300g) tocata in bucati mai mari si 1 L supa de pui (1 L apa + 2 cubulete, spre marea mea rusine). Am acoperit totul si am lasat sa fiarba timp de 20 de minute. La sfarsit am turnat si vreo 3 linguri de smantana lichida  si am pasat tot maclavaisul cu ixerul vertical.

Tot ce a mai ramas a fost sa pun supa in boluri si sa mai torn - la marea arta - inca o lingura de smantana peste + cateva firisoare de sofran... just to make it prettier :D

6 comentarii:

hahaha, am luat si eu telina azi, in acelasi scop.

Deci vrei si tu sa faci supa de linte? :)))

supa de linte - in weekend, in colentina :))

mi imi place. ca in fiecare an, in ianuarie toata lumea o arde pe sanatate :)))

Las' ca-i bine asa, Madalin... cat ne-o tine :p

exact. stai linistit, ca nu dureaza mult :p

Trimiteți un comentariu