marți, 10 mai 2011

Mini-dovlecei cu Cimbru si Usturoi

Am gasit baby-dovleceii astia in piata si mi-au facut pe loc cu ochiul. Unde mai pui ca au fost si un chilipir: 2 kilograme = 5 ron! Asa ca pregatiti-va de o avalansa de retete cu dovlecei!


Prima transa (adica vreo 20 dintre ei - dar avand in vedere ca sunt cat un deget, nu-s asa multi cum suna; daca nu gasiti, ii puteti inlocui cu 3 dovlecei normali) au sfarsit in tigaie, impreuna cu 1 lingura de ulei de masline extravirgin, 2 catei de usturoi feliati subtire si frunzulitele de la cateva fire de cimbru + sare si piper. S-au perpelit la foc iute 4-5 minute si gata au fost! (Alex a primit si 3 ciocanele de pui pe post de garnitura, si a zis ca sunt tare buni!)


De tinut minte: au devenit si mai buni au devenit dupa ce am sfaramat si un pic de telemea peste!

6 comentarii:

si nou ne plac dovleceii mult, chiar acum mananc facuti la cuptor ..buni in orice mod preparati!

@ Ari: asa zic si eu - sunt deliciosi!

spune-ne si noua in ce piata ai dat peste ei, ca sa facem si noi o tura pe acolo!

@ Irina: la Ramnicu-Srat ;) Bafta la vanatoarea de dovlecei!

Foarte buni, sunt fan dovlecei
D-astia mici n-am vazut pe nicaieri inca...

multumesc...:( la Buc nu am vazut inca.

Trimiteți un comentariu