miercuri, 16 februarie 2011

Bananarama

Aseara we really went bananas - pe romaneste, am luat-o razna si am incercat un experiment: cate feluri de mancare poti sa faci folosind ca ingredient principal bananele?
Da, o sa ziceti ca suntem tra-la-ta dar zau ca toate mi-au placut + ca a fost, cu siguranta o cina nu n-am mai incercat pana acum!


Intai si intai - o supa tailandeza cu banane si lapte de cocos


Felul principal - piept de pui umplut cu banane si invelit in bacon, cu porumb si fasole



Si, finalul apoteotic - banoffee pie - adica tarta Banaramel, cum am alintat-o eu - adica o minune delicioasa cu caramel si banane!


Deja ma gandesc la urmatorul experiment de genul asta... ce fruct sa fie vedeta?

12 comentarii:

vrem reteta pt. tarta Banaramel, please:)

God, arata super yummy puiul! Eu vreau sa incerc sa fac dulceata de banane, k sa am ce pune peste peanut butter :D

Tarta cu banane e o minune. Abia astept reteta. Super idee! Poate incerci si o seara cu meniu pe baza de gutui. Cat se mai gasesc :) Din primavara e mai usor la capitolul fructe...

@ Anca: puiul a fost genial! Combinatia intre banana dulce si baconul sarat-afumat - good stuff! Super ideea cu dulceata de banane - pandesc reteta - cred ca am un musteriu pentru ea :p

@ Sabina: si eu ma gamdisem la mere dar si ideea Delicioasei cu gutui imi suna bine! Repetam sigur experienta :D

Ce zici de fructul pasiunii? Cam cate feluri ar iesi? :D

Uau...super tare arata toate!
Si suna delicios...nu m-as fi gandit la supa cu banane :)

Toate ma incanta.
Buna ideea.

Puiul a fost za best! De tarta abia am avut loc, iar supa.. nu mai stiu pt ca muream de foame si am devorat-o instant.

Propun pt data viitoare: coconut. E usor de folosit and tis my favourite fruit of all.

Trimiteți un comentariu