vineri, 4 februarie 2011

Mocha Pavlova


Word of warning: frumusetea asta e asa buna ca provoaca dependenta... si niste reactii violente in caz ca incercati sa luati farfuria de la gura fericitului care se infrupta din ea (asa cum am patit eu cu Ioana). Dar zau ca e tare, tare buna, asa ca o inteleg pe Ioana :p

Nici nu-i greu de facut: am batut 4 albusuri spuma, am adaugat, pe rand 8 linguri de zahar, 1 lingura de cacao si una de otet si am mai batut pana s-a dizolvat tot zaharul. Am turnat-o in tava de tort acopetita cu hartie pergament si am copt-o in cuptorul incins la 150 grade timp de 40 de minute.
(Daca vrei sa obtineti o bezea tare si uscata, lasati-o sa se raceasca in cuptor, cu usa inchisa. Mie imi place sa fie mai chewy bezeaua, asa ca am scos-o din cuptor si am lasat-o sa se raceasca la temperatura camerei.)

In timpul asta am facut crema: am topit pe foc mic 100g ciocolata amaruie cu 100ml smantana dulce si 2 pliculete de cafea instant. Am lasat-o apoi sa se raceasca un pic si, separat am amestecat 200g crema de branza cu 2 linguri de smantana lichida si 2 linguri de zahar.

Am picurat pe blatul de bezea jumatate din ciocolata topita, apoi am distriubuit relativ uniform crema de branza peste, si am turnat restul de ciocolata on top of that. Am facut niste desene psihedelice cu varfuf unui cutit peste, cat sa obtin un efect marmotat ;)
 (imi place la nebunie cand am ocazia sa folosesc cuvantul "psihedelic" :))

Ultimul pas: un pic de nuca tocata presarata deasupra! Hello, gorgeous!


There you have it: perfecta, mustind in ciocolata, cu o aroma incredibila de cafea, crocanta si delicioasa... Ce s-ar alege de noi daca nu ar exista ciocolata? Hmm... am fi mai slabi probabil?! Dar ce folos?..



As God is my witness, I wil never go hungry for this again!

18 comentarii:

<3 Pavlova! Ce rasfatat e sotul tau :) Atatea bunatati :)

Asta pe langa calorii,da si addictie.:)

Deci, ca sa incep ca inteleptii :), azi de dimineata m-am trezit cu gandul la ea! Te asteptam la cotitura sa o postezi! :). Saru'mana de reteta! Dupa ce o termin de facut, plec de acasa si las musafirii gramada pe ea. Nu de alta, dar daca raman acasa mor cu ei de gat! :)

M-ai omorat! Eu sunt un antitalent complet la capitolul bezele, asa ca nu ma incumet sa o fac. Stau si salivez in fata monitorului :)

eu chiar nu ma incumet,poate doar la o teeny tiny slice acolo...

O inteleg perfect pe Ioana.Si eu as fi facut la fel.
Duminica placuta sa ai.

Golosa ricetta, brava ciao

yamii!abia astept sa o incerc!

Mersi tuturor! Toti mancaciosii au fost foarte incantati, sa stiti, si a supravietuit aproximativ 2 ore pavlova mea! Cu siguranta o sa incerc si alte variatiuni pe tema asta :D

Tocmai am scos bezeua din cuptor.S-a umflat foarte tare la copt si acum incepe sa se dezumfle.e normal sa se intample asa?Mersi!

@ Lavinia: da, asa mi s-a intamplat si mie

nu cred ca de la ciocolata suntem mai grasi. mai fericiti insa, clar :)!

Extraordinar de buna! Voiam sa te intreb ce crema de branza folosesti, eu am pus Philadelphia care destul de sarata cu iaurt grecesc.Multumesc!
Anca

@ Anca: pai acum am folosit o crema de branza de la Mega (brandul lor) care nu e sarata. Merge si Philadelphia - nu e chiar asa sarata ;)

Minunata a iesit, fina si foarte yammy, a fost perfecta pt aniversarea noastra! Multumesc mult
Adina

Prajitura asta arata fenomenal :). Si vreau sa iti spun ca ti-am descoperit blogul de curand, iar azi la munca in loc sa imi fac treaba, am citit fascinata vreo 2 ore.

@ Adina: cu placere :*

@ Alexa: gustul e si mai fenomenal, sa stii!
Te mai atept in vizita!

M-ai convins:) Si am facut-o de 2 ori in ultimele 3 zile (trebuie mentionat: o data pt. ai mei si o data pt. prietenul meu, ca sa nu creada nimeni ca eu pot manca 2 pavlove singura :P). A avut mare succes! Si chiar e grozava, multumim mult de reteta!

Trimiteți un comentariu