luni, 14 februarie 2011

Risotto cu Urzici

Azi am gasit urzici in piata - pentru prima data anul asta! Se pare ca a venit primavara - in sfarsit! Vine, vine pri-iimavaaa-raaaa! Da, sunt tare bucuroasa! :D


Asa - cum ziceam. Primele urzici pe anul asta au sfarsit eroic in seara asta intr-un risotto delicios si cremos si perfect! Dupa aceiasi reteta ca aici + cu 5 minute inainte de a stinge focul am adaugat 2 maini generoase de urzici tocate.

A iesit extrem de bun - a meritat sa imi fie piscate fara mila mainile de urzici :D (+ bunica mea zicea ca face bine la "reumatism" sa te piste urzicile :)) So I kicked "reumatism's" ass tonight :))

7 comentarii:

unde ai gasit urziciiii? in ce piata????

desi nu stiu de ce ma agit ca nu am unde sa le fac...

totusi, unde ai gasit??

@ Monica: In piata 1 Mai! Aveau si spanac si loboda si alte chestii primavaratice :D
Din pacate, inca nu am vazut usturoi verde si mi-e asa dor de el!

Va anunt oficial ca in piata Moghioros (providerul meu de baza) au aparut urzicile si usturoiul verde! Da-ti mai departe :))

OMG Usturoi verde?? Mersi din suflet pt pont ♥

Si in Piata Domenii am vazut usturoi si ceapa verde, spanac, urzici- yupiii! Chiar vine primavara!

Primavara va invidiez,ca la voi vine mai repede.

Daca zici ca au piscat partile moi, te cred ca erau urzici :)))

Trimiteți un comentariu