luni, 7 februarie 2011

Mexican Fiesta

Aseara ne-am destrabalat in stil mexican cu quesadillas, guacamole, jalapeno poppers (adica ardei jalapeno umpluti cu branza si facuti pane - poave va suna cam dezgustator, dar eu ii iubesc!), briose cu porumb si ardei iute si o salata mexicana de-a lui Jamie. Bun, dom'ne, zau ca da!


Ideea pentru dezmatul mexican mi-a venit uitandu-ma la un episod din Jamie's American Road Trip, unde Jamie face o salata cu iz mexican. Mi-au placut 2 lucruri la salata lui:
  • un fel de crutoane din tortilla si ceapa, taiate fasiute si deep-fried (me loves crunchy stuff)
  • dressing facut din jumatate de avocado, zeama de la jumatate de lamaie, jumatate de ardei iute, frunze de menta si patrunjel, un catel de usturoi, sare si piper, toate blitz-uite in blender impreuna cu cateva pcaturi de apa
Asa ca am facut versiunea mea de salata din mai multe feluri de frunze + vreo 3 linguri de boabe de porumb + un ardei rosu feliat + cateva rosii cherry.

Crutoanele din ceapa + fasii de tortilla (care se gaseste la Mega, la sectiunea de exotisme) + un praf de sare si unul de chimion:










Dressingul:










Am amestecat frunzele de salata&co cu dressingul, si am servit-o cu crutoanele alaturi.


Fiecare si-a presarat peste salata o mana sanatoasa de crutoane (care de altfel au avut un super succes si singure, pe post de chipsuri :p) This is good stuff, va promit!


Ay, caramba! :p


* Retetele pentru muffins cu porumb si quesadilla in episodul viitor :D

9 comentarii:

Hello! Yummi rau! Io as fi vazut si niste fasole rosie in salata, ca e specific mexicana. Dar cred ca a mers si asa just fine! Si o intrebare: de unde ai luat ingredientele si acum ai facut jalapenos? 10x anticipat!

@ Monica: si eu as fi vazut fasole rosie in salata dar nu am gasit ieri si am zis ca merge si fara.
Majoritatea ingredientelor le gasesti peste tot (adica avocado, tortilla) Cu jalapeno e mai greu, dar am gasit la Kaufland, dupa cautari indelungate.

Inca o reteta minuntata de imi vine sa mananc monitorul.

Este meniul perfect pentru o seara cu prietenii, imi place tare mult. Stii cumva unde as putea gasi tortilla, sunt in Timisoara si, deci, am urmatoarele optiuni: Auchan, Real, Carrefour expres, Selgros, Kaufland, Billa.

Ai, caramba, ce bine arata totul :-). O idee perfecta pentru urmatoarea seara cu tema.

@Mirela: eu am gasit toritilla la Carrefour la vitrina frigorifica unde sunt lipii llibaneze. Pe ambalaj era fotografiata o quesadilla apetisanta.

@Papusha, multumesc mult de raspuns, sper sa gasesc si eu.

@Papusha - cei de la Chio au Tortillas. De regula distribuie cam in toti retaileri mari. Cauta in zona de chipsuri. Punga de Chio Tortilla simple e neagra cu ceva galben!
Succes!

Monica, ai dreptate, dar alea sunt chipsuri de tortilla. Eu ziceam de tortiila adevarate, care arata ca niste clatite, si pe care de abia dupa ce le prajesti obtii chipsuri

yup, u r right Elena, my mistake! Sorry!

Trimiteți un comentariu