luni, 21 februarie 2011

I'm Back

Tocmai am ajuns acasa, dupa un weekend prelungit in Sicilia!


Soare, 18 grade afara, cate o bericica rece, mancare excelenta, companie si mai si... chiar si un pui de somn dupa-amiaza :p - a fost un weekend perfect!


Va povestesc mai pe larg maine din aventurile noastre (culinare si nu numai :D)
... acum inca sunt ocupata cu desfacutul bagajului... 8 feluri de branza, ulei de masline, prosciutto, bresaola, pancetta si multe altele... de ce credeti ca ne-am luat bagaj de cala? :p

5 comentarii:

Mama mia, che bello :-) Frumoasa Sicilia, nu? Asteptam retete cu bunatatile din cala :-)

Hello, abia am descoperit blogul tau si sunt foarte incantata, dar cand vad ca tocmai ce te-ai intors din vacanta te invidiez.
Mult spor in ceea ce faci!

Elena, ce de cadouri ne-ai adus :))
Ma miram eu ca e asa liniste pe la tine!

Presupun ca ne-ai adus si ceva bunatati.
Le astept.:)

Ha,ha,ha...........eu nu mi-am luat bagaj de cala, nu am fost inspirata, am zis ca pentru 5 zile nu merita ,asa ca a trebuie sa renunt la ceva prosoape ca sa pot aduce ceva suveniruri........hihihi.

Trimiteți un comentariu