marți, 1 februarie 2011

Depresie de -6 Grade


E frig si urat si m-am saturat! Vreau sa vina primavara si soarele si usturoiul verde si cartofii noi si vacanta!
Asa ca am inceput sa ma uit la poze din vacante trecute. M-am oprit la Mauritius si m-a apucat nostalgia - soare, delfini, plaje cu nisip alb - ce vremuri!


Insule pustii, numai bune pentru un gratar pe plaja si o plimbare lunga, lunga...


Crabi mititei la fiecare pas - unul a fost pseudo-torturat de Alex. Dar dupa aia i-a dat drumul si s-a dus la treaba lui (sa sape o groapa probabil)


Of... mai e ceva pana scapam de ger, nu?

5 comentarii:

Doar o luna si gata.:)

Fie iarna cat de rece,
Februarie de-ar trece !

Februarie e iterminabil si pentru mine.

de fiecare data cand curat masina de zapada si gheata, ma consolez cu gandul ca mai am sub doua luni pana plec in Bali :))

Sunt foarte frumoase fotografiile tale de vacanta, dar pentru mine tot iarna ramane cel mai frumos anotimp.
PS: Am incercat sa fotografiez articolul din Zile si Nopti, dar aparatul meu-sapuniera nu face fata...nu se intelege nimic din text.

@ Florin - sunt foarte geloasa. Adica si noi mai avem 2 luni jumate pana plecam dar din ce am citit la noi o sa fie frig, deci nu facem nici o scofala din punctul asta de vedere :(

@ VertAnge: mie nu-mi place deloc- tre sa te infofolesti cu 20 de haine groase, si e frig si ukmed si innorat..bleah!
Mersi, dar stai linistita, dupa ce mi-ai dat linkul am citit si m-am linistit! Au fost foarte draguti!

Trimiteți un comentariu