miercuri, 2 februarie 2011

Gnocchi cu Sfecla si Alune

Sunt asa de simpatici si colorati (si deliciosi) ca te inveselesc instant :D


De mult imi vroiam sa ii fac, si cum aveam 3 sfecle ratacite prin frigider acum era momentul perfect.
Cum? am copt cele 3 sfecle invelite in folie de aluminiu timp de vreo 40 de minute la foc mic. Separat am fiert 3 cartofi. Dupa ce s-au racorit nitel legumele, le-am pasat, am adaugat 1 ou si vreo 6 linguri de faina, sare si piper si am facut un aluat mai moale. (daca e prea moale totusi, mai adaugati un pic de faina). 


Impartiti aluatul in bile de marimea unui pumn si rasuciti fiecare bila pe blatul pudrat cu faina pana ajunge de forma unui sul gros de vreo 1,5-2 cm. Apoi taiati cu cutitul segmente de 3 cm.


Fierbeti-i in transe (ca sa nu se inghesuie prea tare) in apa fierbinte la foc mic, pana se ridica frumusel la suprafata. Scoateti-i pe un platou si treceti la facut sosul.

Simplu de tot: amestecti 5-6 linguri de ulei de nuci (in mod ideal - inclocuiti cu ulei de masline daca nu aveti de nuci) + 3 linguri de otet de vin alb + 1/2 ceapa rosie taiata fin de tot  + 1/2 legatura de patrunjel tocat + sare & piper.


Serviti-i cu niste frunze de rucola si cu o mana de alune tocate deasupra.


The yumm - I'm telling you!

11 comentarii:

Ce cute sunt!!!! Desi mooor dupa sfecla rosie, cred ca nu i-as manca, de dragalasi ce sunt ei!

Aduc asa, o culoare de primavara :)
Bravo, fata picanta!

Ce-mi plac! Am mai zis ca sunt cuuute!?

Ce idee ingenioasa! Mi-ar placea si mie un pranz asa colorat.

Foarte apetisanti.Cu siguranta voi incerca reteta, dar deocamdata nu mananc fainoase, iar al meu e paralel cu pastele.Dar mie tot po sa mi le fac.

Culoarea e dementiala!O sa ii incerc si eu cat de curand.

foarte inedita, dar totusi simpla reteta asta! :)

mie imi place farfuria :)) de la sara blu ? :D

ce frumosi sunt, asa colorati!

nu pot sa cred, ai facut-o si pe asta! :))

@ Mazi: da - trebuia sa ii fac, nu? Pretty overdose :p

@ Zazuza: yep - they're the cutest little things!

Mai ce faina farfurie !
Culoarea te face sa mananci s sa tot mananci....

Trimiteți un comentariu