marți, 8 februarie 2011

Briose cu Porumb

Delicioase si usor de facut, a trebuit sa pleznesc cateva maini lacome care se intindeau dupa ele, ca sa am ce poza :p


Am amestecat intr-un bol 1 ceasca de faina, una de malai, 1/2 ceasca de ulei, una de porumb, 6 linguri de iaurt, 2 oua, un catel de usturoi, o jumatate de legatura de patrunjel si niste ardei iute si 1 lingurita de praf de copt. (carnivorii dintre voi pot sa adauge si cubulete de bacon rumenite - eu am luat-o pe calea mai vegetariana)



Am amestecat totul, si am mai pus si 100g de cheddar (sau cascaval, in lipsa de cheddar)


Vedeti - v-am zis ca e usor ;) Am turnat compozitia in tava pentru muffins, si in cuptorul incins cu ea (la foc mediu ;))


15 minute mai tarziu, briosele au crescut frumusel si s-au facut tare apetisante. V-am spus, de abia au apucat sa pozeze inainte de a fi devorate. Trebuie sa incercati - sunt grozave (si calde si reci, desi nu cred ca o sa apuce sa se raceasca :p)

13 comentarii:

Uhhh, muffins... my sweet addiction... Imi plac in toate felurile,chiar acum am in cuptor muffins cu ricotta,cacao si portocale.Si ce pofta mi-ai facut de niste muffinsi sarati... :)) Am i crazy? :))

pfuai ,inca si cu porumb ,special pt. moldovence parca,super reteta,trebuie copiata!musai!:)

nais! data viitoare poate incerci si cu coriandru in loc de patrunjel, pentru un flavor mexican mai autentic :)

Le-am trecut pe short-list! :))

Trebuie sa incerc reteta,arata delicios !

Cate briose ies din cantitatile de mai sus? multumesc :)

@ Anonim: 12 briose mi-au iesit!

Am facut si eu briose cu porumb, dar mi-au iesit foarte uleioase si grele...:( Ce fel de ulei ai folosit?

@ Dora: imi pare rau sa aud asta. eu am folosit floriol parca. Nu erau deloc uleioase - nu stiu ce sa zic

Tocmai le-am bagat la cuptor si am mari emotii. Sper sa nu ratez brunch-ul nostru ca nici micul dejun nu l-am luat inca. N-am stiut ce malai sa folosesc ca in SUA malaiul e cum e. Aveam 2 alterative: malai din ala macinat mai mare, special pentru polenta si 'yellow corn meal', un malai mai deschis la culoare si foarte fin. L-am folosit pe cel din urma, ca seamana cu cel din compozitia pentru 'corn bread'. Amestecul mi-a iesit insa foarte foarte dens. Am mai adaugat iaurt si pana la urma le-am cam indesat cu degetele in forme :)) Mi-au iesit 9. Sa vedem ce-o iesi din cuptor...

Si la mine era destul de dens pentru ca malaiul e mai dur decat faina - daca ai respectat cantitatile si ai mai si adaugat iuart ar trebui sa fie bine - iti tin pumnii! Sa imi zici cum au iesit!

Mi-au iesit foarte gustoase. Aduc putin cu gustul de malai facut la cuptor de bunica. Sigur le mai repet, insa neaparat cu cheddar, ca sigur o sa fie si mai delicioase.

Draga mea, retetele tale imi merg la suflet! Iar asta cu briosele cu porumb... pur si simplu minunata! Insa si eu am avut emotii ca n-o sa se coaca malaiul si am mai adaugat niste iaurt si inca un ou. Am vazut si ce-a scris Florin si am combinat patrunjelul cu patru frunze de salvie si cateva fire de corinadru. Pe langa astea, am mai pus si niste praf de ardei dulce. Au iesit extraordinare! Pufoase, aromate, numai bune pentru o duminca insorita! Pentru asta iti multumesc!

Trimiteți un comentariu