miercuri, 23 februarie 2011

Pasta alla Siracusana

Una din chestiile care mi-au placut cel mai mult in excursie, si atat de ametitor de simpla. Dar, ca sa il citez pe Alex "cum sa fie altfel decat excelent ceva cu ansoa?"


Fierbeti pastele conform intructiunilor de pe pachet.
Intr-o tigaie puneti 3 linguri de ulei de masline si adaugati 3 catei de usturoi, 5 fileuri de ansoa maruntite si fulgi de ardei iute (in functie de cat de "arzatoare" le vreti - more for me). Lasati 5 minute pe foc si apoi adaugati vreo 3 linguri de pesmet in tigaie. Scurgeti pastele, pastrand putin din apa in care au fiert si turnati-le impreuna cu apa in tigaie. Mai lasati 2-3 minute pe foc si la sfarsit radeti niste parmezan deasupra.

* La degustare - am decis ca singurul lucru care lipseste ca sa fie perfecte e un pic de nuca tocata marunt deasupra (asta nu zice la reteta, e aditia mea, dar - zic eu - e the perfect final touch).

Ciao!

3 comentarii:

Bun, bun, buuuuun! Baiatul meu va fi incantat de reteta asta. Adora ansoa. Ar manca numai ansoa :) Trebuie sa-l "restrictionez" pe motive de too much salt, dar ii pregatesc o surpriza cu reteta asta :)

Ansoa e un peste, nu? In cazul asta nu e tocmai vegetariana reteta, as zice eu ;)
In orice caz, felicitari pentru blog, unele retete sunt chiar super!

@ Anonim - asa e, e peste - eu incadrez la vegetarian felurile fara carne. Un fel de ovo-lacto-pesco-vegetarian :D

Trimiteți un comentariu