miercuri, 20 octombrie 2010

Ciorbita de pui cu taitei de casa

De obicei nu prea fac ciorbe... supele imi plac mult mai mult. Dar de curand am fost la tara la bunica lui Alex, si, desi am rugat-o in repetate randuri sa nu mai macelareasca gainile din curte de dragul nostru, ne-am pomenit cu un cadou previzibil: o gaina pe care acum o sa o am pe constiita, si bineinteles, tre sa-i mai gasesc si o intrebuinatre.
Atunci - ciorba de gaina sa fie! Ca sa-i dau un twist, m-am hotarat sa o fac cu taitei de casa, si rezultatul a fost suprinzator de delicios.
Pentru ciorbita, am taiat o ceapa, 2 morcovi, si niste telina cubulete.

Le-am pus la rumenit intr-o oala, si dupa 5 minute am adaugat gaina (partial ca era ditamai gainoiul de vreo 6 kile... acum o sa gatesc numai gaina toata iarna :p) si apa (cam 1 litru).
Am lasat la fiert incetisor vreo ora, dupa care am adaugat ceasca de bors, si am lasat in continuare la foc mic.
Taiteii i-am facut asa: un aluat din 200g faina, 1 ou, 1 lingura de ulei, si apa cat cuprinde. Framantati aluatul pana devine elastic si nu se lipeste de maini (adaugand apa daca e prea uscat, sau faina daca e prea umed).

Apoi am intins cu facaletul o foaie subtire-subtire, am pudrat-o bine cu faina, am facut-o sul, si am feliat sulul in fasii subtiri.
Desfaceti feliutele astea si o sa obtineti o minune de taitei. Ii pudrati inca odata cu faina, ii lasati un pic sa se usuce, si in oala cu ei.
Mai lasati la fiert vreo 10 minute si gata. Eu am scos carnea, am dezosat-o si am pus-o inapoi impreuna cu niste verdeata ca sa fie mai aratoasa ciorbita. Mmmmm...
Enjoy!

4 comentarii:

dead chicken. famous chicken. happy chicken. :D

a btw.. nu ma pot abtine. am fost crescuta de mama si intre timp am devenit si OCD-ish.. mergeau un micron mai subtiri taiteii aia, nu? :D

Probabil... :p Give me a break, it was my first time :D

break granted :D but you must make ammends. by posting more. more. MORE. muahahhaaaa*cough*uhahaha
evil laugh needs work.

Trimiteți un comentariu