miercuri, 13 octombrie 2010

Practicing Xmas

Va mirati? Sa va explic! My awesome friends and I looooooove Christmas.
What's not to love? Toata lumea e mai vesela, e una din putinele zile din an cand te gandesti mai mult la altii decat la tine, la cum sa-i bucuri cu un cadou, plus, se pregatesc tot felul de bunatati pe care le imparti cu the people you love. 



Asa ca mi se pare total arbritrar si nedrept ca you only get to celebrate it once a year! Right? Eu cred ca daca toti am sarbatori Craciunul macar de 3-4 ori pe an, the world would be a better place. Call me "crazy".. but I prefer "visionary" :p
Ca sa nu mai aberez atata, o sa va spun exact ce am facut: Sambata trecuta (9 octombrie - mark your calendar for future reference) and sarbatorit Craciunul (asta nu inseamna ca nu il sarbatorim si pe cel adevarat :D)
Am facut un brad mic si frumusel, am tras la sorti pentru Secret Santa, si am dat/primit cadouri, ne-am uitat la Love Actually (a must at Xmas time - d'oh)
                
Si, bineinteles, am gatiiiit.
Of course, fiind 5-6 persoane in buctaria mea (care au fost really really helpful - love you guys), am facut si cateva boacane - cam greu sa si vorbesti, si sa faci in acelasi timp cozonaci si sarmale si salata boeuf. De aceea scuzati calitatea indoielnica a pozelor.
Sarmalutele:(reteta detaliata coming up)

Si cozonacii mei (desi de fapt sunt ai Ioanei, doar ea s-a chinuit sa-i framante :*)
(s-au mancat prea repede ca sa-i mai pozez si dupa ce i-am scos din cuptor... ca deh.. asa-i de Craciun :p)
In concluzie... Merry Christmas to all.... and to all a good night!

4 comentarii:

Si totul a fost gata PRONTISSIMO! :D

All i want for Christmas is your cooking :D

Pun pariu ca totul a fost fun, yummy and Xmassy :-/

all i want for Christmas is you,guys! :D
and i got also credit for 'framantat' :))
desi chef chilly here a fost master of the ship, lord of the rings, queen of the hearts and best cook ever! :D da, stiu, prea multa engleza :*

Trimiteți un comentariu