marți, 26 octombrie 2010

Pui cu cartofi si rosii cherry

Aseara am facut o reteta a lui Jamie Oliver (I love that guy!) - pui cu cartofi si rosii cherry la cuptor, si rezultatul a fost absolut genial - this one is definitely going in my Top10 recipes ever! E facuta la cuptor, cu ulei aromat de oregano, care ii da o savoare nemaipomenita - trebuie neaparat sa incercati!



Am pus la fiert vreo 7 cartofi (eram foarte flamanzi) curatati de coaja, intregi. Am spalat rosiutele - o caserola de rosii cherry de la Mega, care avea cam 400g, si le-am facut care o crestatura cu cutitul la polul (cum altfel sa ma exprim?) opus coditei. Dupa 15 minute, am pus si rosiile in oala in care fierbeau cartofii, am acoperit-o, si am mai lasat un minut pe foc. Apoi am turnat totul intr-o strecuratoare.

Tot in timp ce fierbeau cartofii, am pus 6 ciocanele de pui la prajit in 3 linguri de ulei, la foc mediu, si le-am rumenit pe fiecare parte cate 7-8 minute, cat sa fie aproape patrunse...


...si am zdrobit o mana de oregano cu un praf de sare in mojar - trebuie neaparat sa folositi oregano proaspat, aici e toata smecheria! (au la Mega).


Apoi am adaugat peste oregano-ul zdrobit 5 linguri de ulei de masline, o lingura de zeama de lamaie, inca niste sare si piper. A iesit un ulei aromat cu un miros divin. Yumm!


Dupa ce cartofii si rosiile s-au racorit un pic, am decojit rosiile...

... si am rupt cu mana cartofii in bucatele (i-ati putea taia, dar asa e mai rustic, si se fac mai crocanti)



In sfarsit, the final step: asamblarea: am turnat rosiile, cartofii si uleiul aromat in tigaia cu puiul, si am stins focul.


Transferati toata sandramaua intr-o tava, mai presarati cateva frunze de oreganu, si bagati la cuptor, la foc potrivit, pentru jumatate de ora.


Dupa jumatate de ora, puiul e fraged, rosiile deshidratate, cu o dulceata minunata, iar cartofii sunt aurii si crocanti...  Enjoy!


PS. prepararea dureaza cam jumatate de ora + timpul petrecut la cuptor (for the time-consciuos people)

4 comentarii:

Cred ca este f. bun totul, este si pe gustul meu!Elena

Este minunat, crede-ma! Sa imi spui cum ti-a iesit, daca incerci!

mmm...cautam o reteta noua..si cum mie imi vine in fiecare zi meniul de la Petitchef ..am zis sa incerc si eu meninul din data de 2.11.2010 ,e foarte simplu ..dak eu care am 21 de ani am incercat si am avut rezultate faina...deci se merita sa incercati cati mai multi reteta asta:D:D deci are un gust divin;)) Gabry:D

@ Gabry: Bravo, normal ca orine poate, numai sa vrea! Reteta asta e si una din favoritele mele - asta e prima data cand am facut-o, dar, indeed, it's awesome! Te mai astept in vizita :D

Trimiteți un comentariu