vineri, 22 octombrie 2010

Gargantuan french night wannabe

Ieri ne-au vizitat Florin si Corina. La sugestia Corinei, the theme of the evening was French Cuisine. Tot ea a ales si meniul (and she really put a lot of thought into it). Si nu doar asta, dar a fost si a great sous chef: a facut singura desertul (chocolate cupcakes beacuse apparently that's french - who the hell knew?!), si s-a ocupat cu multa tandrete de puiul cu mere in sos de cidru.
Singurul lucru pe care nu l-am avut in vedere e ca apparently o cina formata din aperitiv, fel principal + 2 garnituri + salata +...wait for it... desert, e waaaaaay to much de ingerat pentru niste oameni normali...dar am spalat totul cu un vin rosu sec, si a mers.
(Ma rog, celalalt lucru pe care l-am scapat de vedere este ca , nu, nu poti face cupcakes folosind doar cupele din hartie de la Ikea, cum credeam eu, ci chiar ai nevoie si de tava - asta daca nu vrei sa faci, cum am facut noi, niste cupcackes total diforme, desi extrem de gustoase :p)
Meniul:

Spinach and goat cheese tartlets
Pui cu mere in sos de cidru... 
...cu morcovi la cuptor cu cimbru si portocale.... 
si gratin dauphinois (cartofi gratinati en francais :p)...
...si salata verde
 

.. si "slaughtered chocolate cupcakes" - my new signature dish :p

5 comentarii:

bla bli bli blu bli bli :P pardon my french :P totul arata super....me hungry :D

really? totul?? even the cupcakes :)?

tocmai am observat ca acele cupcakes sunt chiar mai gustoase a 2 a zi..chef chilly, why is that? :)

asteptam sa ne plimbi cu lingura si prin tari mai extreme..ne am saturat de atata civilizatie..niste tari unde se mananca tot felul: gandaci, cai, caini..pisici! : ))

hehe..sunt sigura ca even the cupcakes au fost delicioase :D

Trimiteți un comentariu