joi, 14 octombrie 2010

Salata mea preferata


Mananc salata asta apropare in fiecare zi... cand apuc sa mananc pranzul, that is. Se face imediat, si e delicioasa impreuna cu un episod de Friends :D
Incerc sa am mereu prin frigider ingredientele necesare, dar si daca imi lipseste cate ceva, I still make it work.
  • salata, rucola, andive (care mi-au lipsit azi), ceapa verde/uscata (dupa sezon), un ou fiert, ceva branza de capra/brie.. dar merge si cu telemea in lipsa de altceva, nuci/alune

  • un dressing facut din 2-3 linguri de iaurt degresat,1-2 linguri de ulei de masline + un praf de chilli si unul de piper ;)

  • si crutoane (imi place mai mult sa le fac din lipie pentru ca ies mai crunchy, dar merge si din paine. Pun lipia/painea rupta in bucatele intr-un bol, torn peste 1 lingura de ulei de masline, niste boia, si 2-3 catei de usturoi rasi pe razatoarea mica - amesctec, si la cuptor cu ele pentru 5-6 minute).

  • Amestec toate ingredientele, le acopar cu dressing, pe deasupra cateva nuci sfaramate si crutoane si gata!

Lunch - I has it! :p

1 comentarii:

hehh ieri am ajuns acasa, am deschis frigiderul si facand un inventar (scurt) am observat cu stupoare ca am absolut toate ingredientele pt aceasta salata. O andiva isi astepta de mult sfarsitul in cutia de legume:P Am mai pus si some personal touch though, am dat skip la ceapa si am adaugat masline negre. In loc de brie am folosit danish blue cheese. Am faramitat-o in dressing. Crutoanele din paine dar omg, nu mai facusem cu usturoi pana acum. grreat! all in all.. if i may say so myself... YUM

Trimiteți un comentariu