vineri, 22 octombrie 2010

Placinta de dovleac cu alune de padure

Imi place la nebunie dovleacul.. in supa, la cuptor cu condimente, in prajituri. I just love it!Ieri l-am facut placinta :D

Am ras un dovleac micut, si l-am calit in unt (o lingura) impreuna cu 200g zahar, scortisoara, of course, rom, si 2 linguri de gris.
Am racut rapid un aluat dintr-o cana (de250ml) de faina (eu am folosit jumate faina alba, jumate integrala), 3 linguri de ulei, 1 lingura de zahar, si apa.. cat e nevoie astfel incat sa imi iasa un aluat elastic si non-sticky :p

 
Dupa ce l-am lasat un pic sa-si traga sufletul, l-am impratit in 2, si am intins fiecare bucata intr-o foaie subtire, subtire. Pe jumatate de foaie am intins jumatate din umplutura de dovleac Am presatat cu alune de padure sfaramate (puteti folosi nuci in loc de alune - nucile mele au suferit o mutatie nefericita recent and so I'm out of nuts....for now :p)...
.. si am rasucit foaia ca pe o rulada.

Am uns placintele cu lapte, le-am presarat cu zahar si le-am bagat in cuptorul incins, la foc mediu spre mic, si dupa 15 minute am scos doua minunatii de placinte crocante pe dinafara si moisty pe dianuntru. Yumm!

7 comentarii:

faine retete ai..bine ai venit printre noi:)am sa te urmaresc cu mare drag:)

Superb site-ul. Este unul dintre foarte putinele pe care le apreciez 100%. Felicitari!

Combinatia asta chiar n-am incercat-o cu alune de padure :)
Super blogul, am sa mai trec pe la tine!

@ andi : Multumesc! mi pare rau doar ca m-a lovit mania asta a cooking-blog-ului asa tarziu! Dar o sa recuperez, sper :D

@ Isabela: Sa stii ca e chiar o combinatie grozava! O sa-ti povestesc cum mi-a iesit prajitura ta, Tosca! Chiar vreau sa o fac :D

buna! Unde a disparut prajitura ta cu mere? Nu o mai gasesc si dupa ce am facut-o odata, am vrut sa repet treaba si nu o gasesc!

Girafa: gata am pus-o la loc! Ceva probleme tehnice :p Spor la treaba! Te pup

Trimiteți un comentariu