joi, 3 martie 2011

Blogger's Night Out @ The Ark

Acum ceva zile, clubul blogerilor mancaciosi (zisi si culinari) s-a adunat din nou, de data asta la The Ark.

Mica noastra adunare gurmanda a fost reprezentata de data asta de Florin (Crazy Mother Cooker), Mazi (Chez Mazilique), Monica (Foodie Family), Madalin & Corina (Wine&Knives), ni s-a alaturat, de pe meleaguri de basm - Zana Eficientei si au lipsit Bianca (Chat de Chocolat) si Cookie (Easy Peasy - care o asteapta pe LV din zi in zi, si de care ii doresc sa se bucure din plin).


E fascinant pentru mine cum, datorita acestui blog, am ocazia sa cunosc atatia oameni intersanti, cu care am atatea in comun si pe care altfel, probabil, nu i-as fi intalnit niciodata. Discutiile s-au invartit, asa cum ne sade bine, in jurul mancarii: ingrediente interesante (si lipsa lor in Romania), restaurante din Bucuresti sau Viena, aventuri culinare de prin vacante trecute sau din vacantele care vor veni.

The Ark e situat langa Piata de Flori, intr-o cladire rosie de caramida, prietenos, cu un look oarecum industrial care mi-a placut mult, si foarte primitor. M-am bucurat sa aflu ca joia e "games night", cand e scoasa la inaintare o masa de ping-pong + console Wii, Kinect, board games sau Darts. Imi place conceptul - suna foarte fun si neaparat vreau sa mai ajung acolo intr-o joi!


La capitolul mancare - numai de bine. Un meniu bine gandit, la preturi absolut decente.


Am inceput cu aperitive - eu: calamari pane cu sos de iaurt si rosii cherry (deliciosi),


Madalin - o rosie umpluta cu ou si invelita in prosciutto (care mi-a facut si mie cu ochiul din meniu, si care intr-adevar era execelenta),


Florin - quesadilla, iar Mazi si Monica - pachetele de primavara (la care eu de obicei nu ma incumet in restaurante non-chinezesti de frica ca sunt sunt comme il faut - well astea au fost surprinzator de bune, crunchy si aromate).


Dupa o pauza de vorbarie si extra vin/bere, am trecut la felul 2: al meu - yummilicious (file de miel in crusta de ierburi si alaturat celor mai buni cartofi gratinati pe care i-am mancat vreodata, probabil).


Also, risotto-ul Smarandei - cu ierburi aromate - era si el de-li-cios, cremos si cu o aroma delicata de tarhon (which I looove).


Porcul lui Mazi (what else pentru Mazi? :))) a fost si el ok, desi poate uuuun pic prea uscat. Din vita cu sos de gorgonzola si puiul teriaki nu am apucat sa gust, dar umbla vorba in jurul mesei ca sunt tare bune, si also, Florin sustine ca la The Ark gasesti cei mai buni cartofi prajiti din Bucuresti - am gustat si m-am minunat - e posibil sa aiba dreptate!


Din nou - o seara extrem de fun, intr-un loc unde chiar imi doresc sa ma intorc (la o portie de risotto cu ierburi aromate si o partida de Risk :D), ceea ce va recomand si voua :D

3 comentarii:

La reconadarea lui Florin am fost si eu marti la The Ark si e intr-adevar foarte prietenos. Cartofii gratinati si cartofii prajiti sunt la fel de buni, nu ma pot hotari intre ei!Data viitoare imi iau si prietenii.

cartofii astia o sa faca o adevarata cariera in Bucuresti :)

hello,

in legatura cu faimosii cartofi prajiti, poate o parere cum naiba reusesc sa-i faca in halul acela de buni (eu care nu's fan cartofi prajiti).

Trimiteți un comentariu