marți, 22 martie 2011

In piata Obor

Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca piata Obor e un loc aglomerat si oarecum insalubru si ca nu are nici un sens sa mergem acolo. Pana acum eram perfect multumita de mica noastra piata de cartier... but not anymore, no, no, no!
M-a cucerit total Oborul - zau ca da :D


M-am plimbat 1 ora cu gura cascata si ochii cat cepele, alergand de coco-colo, de la taraba la taraba ca un copil intr-un magazin de jucarii, tot repetand "Nu pot sa cred ca piata asta exista aici de atata timp si eu nu veneam!" :p

O oferta atat de mare la capitolul carne, la preturi atat de bune + ca am vazut o multime de minunatii de care habar n-aveam ca se gasesc pe la noi - mi-am luat fudulii (sugestii de utilizare, anyone?), am ochit uger de vaca (din asta n-am luat, dar ma bate gandul :p).

Iar la capitolul peste, am fost absolut cucerita (salaul 17 RON/kg, in loc de 45RON ca la Real/Cora e o afacere super-buna), unde mai pui ca daca-l rogi frumos pe nenea-pescar ti-l mai si curata :D

In concluzie - Piata Obor rocks, si va sugerez din toata inima o plimbare pe acolo!

10 comentarii:

arata super bine piata acum de cand au renovat-o in toamna. e mult mai aerisita, nu se mai calca in picioare lumea printre tarabe. e foarte ok din punctul asta de vedere. acum nu stiu cat de ok sunt carnea, pestele etc pentru ca am vazut la tv ca unii aveau oprita vanzarea de la opc, dar comercializau in continuare fara probleme. noi numai legume si fructe luam din obor

:)) nu ma mai speria - asta n-o stiam :p

Va povestesc daca ne loveste vreo gastroenterita :p Daca nu, atunci pe mine una, m-a castigat de musteriu

Eu eram indragostita de Obor cand stateam in zona iar cand a trebuit sa ma mut a fost o mica tragedie :)
Gasesti de toate pentru toti si nu ma refer aici numai la mancare
Acum nu am mai ajuns acolo de cativa ani pentru ca e tare departe :(((

Acum, ca tot ti-ai luat fudulii, sper sa nu te fudulesti :P
Bata-te-ar gandul, uger de vaca! Vezi sa nu fie siliconat :P

@ xxl: nu, o sa incerc sa nu ma fudulesc! Cat despre uger - parea natural, dar am grija ;)

fudulii ... ium ium la gratar parerea mea si ai grija ca trebuie date toate pilitele jos si daca imi aduc aminte sunt undeva pe la 7 straturi :) ..spor

Eu pregatesc din fudulii o tocanita. Asa pregateste si bunica mea si sunt multumita de reteta.

@ Carla: dupa ce reteta? share, pls :D

Asa eram si eu multumita de "pietuca" de cartier. Insa am avut un soc cand am intrat in Piata Progresul. Tot ce vrei si ce nu vrei. Nu stiu de carne/peste, dar la capitolul legume, fructe verdeturi m-a dat pe spate. Pacat ca-i prea departe...

Bunica facea fuduliile calite in tigaie, cu putina ceapa si 1-2 linguri de pasta de tomate.

Trimiteți un comentariu