miercuri, 16 martie 2011

Tian de Legume si Ochelari

Well, se pare ca sunt cam chioara si ca trebuie sa imi pun ochelari. Asta am aflat in vizita la oftalmolog. Offf! De asemenea am mai aflat si cat de neplacute sunt picarurile de atropina in ochi - inca nu vad bine (sau cat de bine vedeam inainte, in starea mea de miopie care necesita ochelari :p)

Dar, chiar si asa, cu jumatate de ochi, trebuie sa va povestesc de tianul de legume pe care l-am facut ieri - cel mai simplu lucru, si absolut delicios.


1 vanata, 1 dovlecel, 2 rosii - toate taiate in felii de 5-6mm, 1 ceapa rosie - taiata in feliute subtiri, si 2 catei de usturoi maruntiti. Daca va chinuie talentul (cum m-a chinut pe mine ieri) le puteti aranja artistic in cercuri concentrice; daca nu, doar asezati-le cum se nimereste in tava unsa cu ulei de masline - it's yumm either way :D


Mai picurati o lingura de ulei de masline peste, sare, piper si un pic de cimbru verde si dati la cuptor pentru 30-40 de minute.

Ta-daaa:


Cu niste branza de capra sfaramata deasupra este MI-NU-NAT!

6 comentarii:

Bine ca ai apelat la medic imediat si nu ai mai amanat. Ca mine, care a facut aceasta prostie mult timp. Imi place ideea ta de tian. Eu sunt fan legume asa ca voi folosi metoda, fiind si o mancare foarte usurica si sanatoasa.

Draga picantico,
Jur cu labuta pe inima ca te urmaresc de cand incepusi sa transmiti in eter, adicatelea internet.
Si cu toate acestea, n-am indraznit sa iti dau frun semn de viata pana azi, cand cred ca e posibil sa-ti fi bagat hazbandu la idei. Daca cumva iti spune ca o ciudata s-a tot holbat astazi la el la birou (e oracolist, nu?), apai sa stii ca aia-s io.M-am perpelit fro ora, daca sa ma duc sa-l intreb "esti al lu' blog picant au ba" si pana la urma am stat cuminte.
Asa ca...scuze hazbandului si "I love your cooking and fun way of telling of it" :D

Monica

@ forfecutsa: :)) chiar el era - a lu' blogu' picant!
Tre sa va imprieteniti ca sa avem scuza sa iesim la un suc dupa aia, daca tot sunteti vecini de taste :D

da da daa :))) OMG, rad cu lacrimi, ce tembela sunt, doamne...saracu om:D maine merg la el si ma prezint frumos si punem la cale imprietenirea+ sucul
p.s: am neste retete portugheze bestiale de sharuit

cred ca-i bun dar mie imi place foarte mult farfuria, e marocana? asa pare. oricum vroiam sa-ti spun ca prezentarea e foarte frumoasa :)

Vai, iubesc reteta asta. O am din Good Food si mi-a iesit de fiecare data delicioasa. Nu mai stiu daca reteta originala era cu inele de ardei gras, dar eu am pus. Ardei rosu. Si a fost tare bun. Si ce-mi mai amintesc din reteta era o capatana de usturoi intreaga pusa in mijloc. La final, cand e gata, se desprind cateii si se imprastie miezul cremos si dulceag peste legume. Usturoiul copt asa ii da un gust extraordinar!!

Trimiteți un comentariu