sâmbătă, 12 martie 2011

Prin centrul vechi - St. Patrick

Azi am avut o zi extrem de frumoasa - prima zi de primavara, doar, cum altfel sa fie?
Dupa o excursie (prima pe anul asta) la piata noastra de suflet si umplut traista cu bunatati proaspete, Alex m-a scos in lume, si anume la plimbare prin centrul vechi (deh, cu imaginatia stam mai prost :p)


Era asa o forfota pe acolo care m-a binedispus tare mult si mi-a adus aminte de vara si de o bere rece la o terasa! Dupa cateva ture, ne-am asezat la preferatul nostru - St. Patrick. Au bere buna, nefiltrata (inclusiv la pitcher(1500ml), ca sa nu te mai incurci cu jumatati de masura), muzica buna si un serviciu amabil.


Dar nu de asta e preferatul nostru - noua ne place pentru ca aici gasesti cei mai buni nachos (si cei mai uriasi) din oras (un pic scumpicei la 27 Ron, dar 2 persoane mananca lejer din portia usiasa! )! The best, I'm telling you!


Cum Alex era mort de foame, a asortat langa ei si o portie de Irish Breakfast (23ron), ceea ce l-a facut pe chelnerul nostru sa ridice din spranceana si sa ne intrebe daca suntem siguri - l-om fi speriat pe saracul om, asa nehaliti cum suntem (si  Irish Breakfast e tot urias - 700g - fasole, 2 oua ochiuri, un carnat yummy, bacon crocant si cartofi marinati in sos iute si copti).


Dupa jumatate de ora ni s-a alaturat si our dear friend, Liana - care s-a delectat cu o portie de tacos (19 ron) - foarte buni, all cheesy on the inside, carnea bine condimentata, cu o aroma usoara de scortisoara care ii facea absolut deliciosi!


In concluzie, o zi extrem de frumoasa! Am cinstit primavara cum se cuvine, zic eu!
Cat despre St. Patrick, merita o tura - luati o bere si niste nachos si have a great time!

3 comentarii:

de acord cu nachos & berea - iz the yumm. da' servirea nu mi s-a parut amabila. mai mult, last time i check it was slow like hell. de aia ne luam bere mare, ca nu stim cand mai vine urmatoarea... :))

Las' ca tu esti carcotasa rau, am vazut eu :))
Acum ma uit dupa meniul perfect de bbq :D

apreciez ca nu ai pus poza cu mine porcaind la tacos :) iti multumesc pe aceasta cale. please to delete it forever.

Trimiteți un comentariu