joi, 24 martie 2011

Placinta cu Leurda si Branza

Sau cum se imbina 2 din cele mai mari pasiuni culinare ale mele : placinta cu branza si usturoiul - deghizat in frunze de leurda, de aceasta data. Asa cum era de asteptat - a fost o combinatie magnifica :D (nu m-am indoit nici o secunda ca asa va fi)


Asa ca eu zic sa dati o raita prin piata si sa luati 4-5 legaturi de leurda, vreo 400g de branza de vaci proaspata si o bucatica de branza de oaie.


Odata ajunsi acasa, amestecati-le cu 1 ou, si apoi sa purcedeti la asamblat placinta ca aici.
Daca aveti, presarati un pic de mac si susan pe deasupra - just to make it prettier :)


Dupa 30 de minute in cuptorul incins, la 180 grade, o sa arate grozav, iar gustul, zau, e si mai si!

8 comentarii:

Placinta e suuuper, dar mor dupa tavaaa, de unde o ai? :)

@ Edith: e de la Cora - 10 Ron! Si mie imi place tare mult :D

Ne cunoastem maine seara la RBF?

Cora?? 10 ron?? cand ai luat-o? :P
Nu stiu, nu cred ca o sa vin. Nici nush unde se tine.. S-au dat rezultatele? Ai castigat?? :)

=)) nu nu s-au dat - maine seara se anunta, in Silverchurch

vai, Elena, ce bunatate ai facut aici :)
daca as stii eu unde stai :))

Super bun! Iubesc leurda!
Si eu am cumparat ieri si am facut niste ciupercute cu leurda, o bunatate!

Ti-am lasat un comentariu la corn muffins, da apoi mi-am dat seama ca se publica automat si banuiesc ca nu ai cum sa stii ca ai un comentariu nou.... Anyway, nu mi-a iesit amestecul grozav si poate ai vreun 'tip' pentru mine. Mersi mult!

hehe, cred ca stii deja ce placinta o sa prestez si eu azi :))

Trimiteți un comentariu