vineri, 18 martie 2011

RoBlogFest - Finala

Wow, wow, wow - sunt extrem de fericita si uimita ca am ajuns in finala! Azi s-au pubicat cele 10 bloguri mancacioase care merg mai departe in finala, si, minunea minunilor - sunt si eu printre ele, intr-o companie foarte draga mie - Mazi, CMC, Cookie, Edith sunt si ei alaturi de mine :D

Va multumesc muuuuult de tot pentru voturile de pana acum, dar sa stiti ca am nevoie de ajutorul vostru si in continuare, pentru acum incepe a doua perioada de votare. Vestea buna e ca acum aveti cont deja facut, asa ca o sa fie mult mai usor sa votati (pe mine, ofc :D)
Mai stiti - poate castig :p

So vote away, my dears :*:*:*


...Si s-aveti parte de un weekend minunat!

4 comentarii:

Congrats! Nici nu ma asteptam sa fiu printre finalisti...
Bafta! :)

Bafta in continuare si weekend placut.

Break a leg,and good luck !:)

super!!! am votat si eu, sper ca e reciproc "sentimentul":)..si eu sunt in finala, dar la categoria travel.


succes

Trimiteți un comentariu