sâmbătă, 26 martie 2011

Victorieee

Aseara, la RoBlogFest, am avut surpriza si bucuria mare, mare sa aflu ca am iesit pe locul 3 :D

Sunt foarte incantata de rezultat, si doar un pic trista ca alte bloguri culinare extrem de interesante si bine scrise nu au fost acolo alaturi de mine... dar as fi extrem de incantata sa impart micul meu colt de podium cu ele - asa ca Mazi, CMC - va  ofer o particica din locul meu 3 (daca as putea, v-as oferi locurile 1 si 2,  ca sa fie topul perfect)

Oricum, va multumesc din suflet celor care m-ati votat si, an extra big hug pentru "sefii mei de campanie electorala" - Alex, Liana si Corina, care mi-au laudat blogul peste tot >:D<

Am inchieat seara victorioasa cu o shaorma, ridicata la rangul de "shaorma victoriei" pe care am impartit-o cu Mazi si jumatatile mai bune din dotare :*


In concluzie - MULTUMESC si la mai mare! Weekend insorit sa aveti!

17 comentarii:

Multumesc mult - fara tine n-as fi ajuns pe acolo >:D<

Felicitari !! La anul vreau sa te vad pe locul 1. Il meriti. :) Pupici scumpa. :*:*:*

Felicitari si la mai mare.

Si topul meu ar fi asemanator cu al tau, doar ca pe podium ar fi si easy peasy. Ordinea, nici nu conteaza, sunteti toti patru niste oameni deosebiti! Felicitari pentru premiu!

Bravo mai, ai dreptate, toate meritati :)

@ Mirela: ai dreptate - desigur ca e si Cookie pe podium, nu stiu cum am uitat (ameteala mare :p)
Mersi mult :)

eu am sperat toata seara ca o sa profit de faptul ca spookie nu e la decernare si o sa ridic eu marele premiu in numele viitoare proaspete mamici :))

Felicitari! La anul vreau sa te vad pe primul loc,ai sanse mari!

Excelent! Felicitari si din partea mea!

Felicitari si la anu' mai sus pe podium! :)

Trimiteți un comentariu