miercuri, 29 decembrie 2010

Bloggers' Night Out @ Agra Palace

Sau Bloggers' Night Out - The Sequel (desi, sincer, eu sper sa se transforme intr-un serial :D)

The cast of characters: Mazilique, Crazy Mother Cooker (care inca isi mai disputa meritele pentru organizarea iesirii de aseara, asa ca eu le multumesc la amandoi :D), Easy Peasy, Chat de Chocolat si Wine&Knives

Special appearance by Arun Kumar care ne-a ghidat prin meniul stufos, plin de bunatati indiene de la Agra Palace, si ne-a sugerat cu ce sa ne desfatam papilele gustative.

Am mancat, am baut, ne-am veselit, am vorbit despre o tona de chestii - de la Apple la travel, de la condimente la pisici la copii & being pregnant (dar NU despre "burtici" sau "gravidute" :p)

De mancat, am mancat asa: intai aperitive: Delhi wala Samosa (preferatele mele - un fel de pateuri cu mazare si cartofi + chimion si alte condimente indiene), Murgh Kathi Kebab (rulada de pui), Murgh Pakora (pui pane, usor picant) si Pyaz Bhaji (chiftelute indiene cu ceapa si sos de menta)


(ce se intampla cand pui la o masa 6 food-bloggeri si le dai de haleala? Uite - asta:)


Apoi am trecut la artileria grea:


Kashmiri Roganjosh  (cotlete de miel cu sos picant de ceapa si rosii) - fraaaagede si aromate si bune, bune

Saag Gosht (Bucatele de miel cu spanac proaspat, smantana si ghimbir), Murgh Madras (pui cu nuca de cocos, rosii, sos de caju si condimente indiene) - care au scapat nepozate, din pacate..

Gosht  Biryani (Miel cu orez, ghimbir, usturoi, ierburi indiene si fructe uscate) - o revelatie in toata regula - must try this at home!

 Aloo Gobhi Masala (Conopida cu cartofi pregatita in sos de ceapa si rosii cu condimente indiene)

Jhafrani Pullao (Orez cu sofran, nuci si fructe uscate)

 Murgh Makhani (pui condimentat in sos de rosii si smantana)

Lamb Vinadaloo -lovitura de gratie - pentru amatorii de senzatii tari (adica eu :p) - miel cu sos picant, si cand zic "picant" I mean PICAAANT... Kumar a zis ca ne-o face ca pentru copii indieni, nu ca pentru adulti, ca sa nu ne termine de tot :))

 

+ naan cu usturoi si roti si sos raita

 



 

 

 

Dap, asa e - am mancat nu gluma! Pentru mine, mare amatoare de mancare indiana in general si de AgraPalace in special a fost perfect! Va recomand cu caldura o excursie in Pipera - merita!

 

Si am baut, si am vorbit, si am ras, pana s-a golit carciuma si s-au stins aproape toate luminile, si chelnerii (foarte draguti si rabdatori, de altfel) au inceput sa cashte... si tot nu ne mai dadeam dusi. Good company does that to you - nici nu-ti dai seama cand trece timpul. 

 

A fost o seara geniala, si se pare ca episodul 3 e deja in the making - can't wait!


4 comentarii:

elena, pot sa copiez dupa tine la denumirile de mancaruri?:))) nu de alta, dar eu m-am pierdut la raita, it's all a blur from there:))

La multi ani si numai bine in Noul An.

copii indienilor nu sunt mai tari ca tine.

mie mi s-a parut ca-i poti bate si pe indienii aia mari lejer :))

@ Madalin - tnx for the vote of confidence :p
O sa ma iau la intrecere si cu indienii mari cat de curand.. sa vedem care pe care :D

Trimiteți un comentariu