marți, 28 decembrie 2010

I Heart Xmas

A fost minunat Craciunul asta... bine, eu sunt a bit of a Xmas-junkie, and I loooove every Xmas... dar asta chiar a fost grozav. Nu am mancat prea mult, nu am facut indigestie, nimeni nu s-a certat cu nimeni - a fost exact asa cum trebuie - cu familie si prieteni si cadouri muuulte si frumoase, si cu un bradutz simpatic ;)


Mosul a fost tare darnic cu noi anul asta... trebuie sa fi fost extra-cuminti:
Am primit de la Alex un trepied ( => poze frumoooase-frumoase), un pulover frumusel si calduros, mai multe carti de bucate...














...dar cel mai mult m-am bucurat de Mastering the Art of French Cooking :D


Iar my Secret Santa (Ioana >:D<) mi-a daruit un platou pentru prajituri de la Ikea, si forme de Gingerbread Men












Lui Alex  Mosul i-a adus  un Microbrewery - baietii cuminti sunt rasplatiti cu litri peste litri de bere proaspata (mi se pare normal nu?)


Normal ca nu ne-am abatut nici anul asta de la traditiile noastre de Craciun:
Love Actually ofc,


si o boceala serioasa la It's a Wonderful Life (si am bocit, nu gluma.. Ioana plangea cu sughituri :)) )


In concluzie, ca sa citez de aici, "No one is poor who has friends" - si daca e asa, ma consider foooarte bogata :D



9 comentarii:

ce frumos! Si mie imi place tare mult Craciunul <3 "It's a wonderful life" este cel mai frumos film de Craciun! Ever...

Asa e ,
Daca ai prieteni buni,tine-i aproape. :)

Esti o norocoasa sa ai prietenii dragi aproape.Pupici si sarbatori fericite.Sa stapanesti fericita trepiedul si sa faci multe retete din minunatiile alea de carti.Sarbatori fericite.Pupici!

Ahahahahaha :)) am scris de 2 ori pupici si sarbatori fericite :)) Asa-s eu mai pupacioasa :))) :*

@ Mazi - daaaaa, Ottolenghi rocks!

Ana - pupici si tie si multumesc pentru urari! :D

foarte frumos Craciun, la cat mai multe Craciune linistite si frumoase :) La multi ani!

Trimiteți un comentariu