luni, 20 decembrie 2010

Tis The Season To Be Jolly

Ieri a fost Baking Day la noi acasa. Dar, de data asta eu am avut doar functia de sous-chef, sub comanda Alexandrei :D. A fost ideea ei sa bake Xmas presents (foarte inteligent, de altfel, probabil o sa ii fur si eu ideea), si ieri a fost ziua testarii retetelor.


Am facut 2 feluri de muffins: cu merisoare si cu lamaie si ghimbir.

Mie cel mai mult mi-au placut cele cu merisoare (pe care le gasiti proaspete la Real, sau uscate, pe la Plafar). Sunt foarte Xmassy si festive, cu o aroma minunata de scortisoara - eu zic ca  ar fi un cadou grozav de Craciun.
Reteta e asta:
  • 200g mere rase
  • 125g zahar
  • 100g merisoare
  • 100g morcov ras
  • 100g nuci tocate
  • 2 oua, batute usor
  • 50ml ulei
  • 250g faina
  • 2 lingurite bicarbonat de sodiu
  • 2 lingurite praf de copt
  • 2 lingurite scortisoara
  • 1 lingurita de coriandru macinat
  • 1/2 lingurita sare 
Se amesteca merele cu zaharul si se lasa 10 minute deoparte. Apoi se adauga restul ingredientelor, se omogenizeaza bine, si se toarna compozitia in tava de muffins. Se lasa 20-25 de minute in cuptor, la 220grade.

Apoi am decorat  muffins-urile - asta a fost partea cea mai distractiva :D Fiecare dupa cum a taiat-o capul...


Am facut bucataria vraiste.


Am ascultat colinde. Am decorat bradul... :D


Am baut vin fiert. Ne-am uitat la toate episoadele din Friends care sunt Xmas-related. Liana si-a facut un nou prieten :p


A fost o zi grozava.
In incheiere, nu uitati ca... Tis The Season To Be Jolly Fa-La-La-La-La-La-La-La   :D

9 comentarii:

wish i was there with u, guys :((((...and the muffins...damn it..tre sa fac si eu..poate mai facem si knd vin eu :D pls pls :D

frumoase muffinsurile voastre.fiica mea le zice mafine!Incepem si noi cu prajiturelele in curand,acuma sunt la faza de research!

MI Tinita - mie astea mi s-au parut foarte potrivite pentru Craciun, si se fac in 10 minute :D

Mai facem normal, facem Post Xmas Dinner pe 26, cand e Secret Santa :D

Way too cool...Si where on earth ai gasit forma de muffins/cupcake pt hartiutele de la Ikea,de care sunt ionloved si eu? Nu imi cumpar forma pana nu o gasesc pe aia ingusta si inalta...Si god damn it,ca nu o gasesc nicaieri...Foarte frumoase cupcake-urile tale,si sigur soooo yumyyy!Pup u!

Ana. am gasit-o la Ikea :p Au si tava pentru muffins :D uite aici:http://www.ikea.ro/product/show/code/00133038
pup

Fustitze de la Ikea am si eu.
Am notat reteta,pentru ca e tare faina.
Si creioanele alea de la Dr.O mi
se par practice pentru decorat.
No,una peste alta,cel mai fain a
fost ca v-ati distrat.
Brava !

Ahaaa,tocmai m-am uitat pe site-ul italian cu codul produsului,mi-a aparut imediat,insa nu-l au si nici nu-l vor aduce la ikea din Bologna,can u imagine? Ce tampenie...Iar asa inalte nu am mai vazut nicaieri,toate joase si groase,exact cum nu-mi place mie :) Pai cand vin in Ro,la primavara de-acum :))))) Pup si merci de link,m-am lamurit macar,ma gandeam eu,chiar e posibil ca abia sa se fi terminat de fiecare data cand ma duc eu? :))) Si am si eu in bucatarie vase albe cu linii orizontale :)))) luv them ;) Ahh,visez la o bucatarie maaaaaareeeee,cu ferestre maaarrrriii, cu toate plantele aromatice in vase minunate in fata ferestrei... :)))) wake-up dude!! :) Poop!

Am si eu tava d'aia de la Ikea si hartiute, da' nu'mi plac deloc. Briosele ies prea inalte si subtiri... Iar cele care cresc mai mult arata ca niste ciuperci :)))

Oricum ale voastre sunt de pus in brad :)

Trimiteți un comentariu