marți, 7 decembrie 2010

Pizza pe Lipie

Check out my extra-super-mega quick&easy lunch from yesterday:


Stiu ca suna un pic aiurea acest hibrid italiano-libanez, dar am mai incercat de cateva ori, si concluzia e asta: e super rapid si yummy. Eu am facut 2... eram cam infometata.
Am uns lipiile cu cate o lingura de pasta de tomate, am presarat oregano uscat deasupra, apoi am pus niste felii de mozarella on top o that. Pe una am mai pus felii de chorizo, cateva ciupercute si un adrdei iute feliat.


Pe cealalta am facut-o cu vintete si rosii uscate la soare tocate + un catel de usturoi ras, si am stropit-o cu ulei de masline extravirgin.


Dar puteti sa faceti o gramada de combinatii.. eu asta aveam ieri prin frigider care sa fie pizza-friendly :D
Le-am bagat in cuptor pentru 3-4 minute si gata!



7 comentarii:

Eu sunt fan inventii culinare.
Daca e rapid,bun si practic,m-ai
castigat !
O idee nemaipomenita.
Indiferent ce combinatii ar face cineva,daca sunt pe gustul meu,eu
nu am sa strig niciodata :
Blasfemie !

Sa stii ca si eu fac asa de cand ma stiu ca nu am rabdare cu aluatul si e super, daca nu spui unora nici nu se prind ca nu e blat crocant de pizza. Si se face si repede si ramane si totul curat si placut uscat.

Geniala ideea, asta chiar o sa incerc si eu. Musai! :D

Cumparate.. desi am tot zis sa incerc sa fac acasa :D

Rosii uscate la soare de unde? Home made sau cumparate?

Trimiteți un comentariu