miercuri, 1 decembrie 2010

Oua Umplute a la Me


Ador ouale umplute! Iar reteta asta e absolut dumnezeiasca! Totusi, le fac foarte rar pentru ca ma forteaza sa ma confrunt cu cea mai frustranta ocupatie din bucatarie, pentru mine... curatarea oualor fierte! Yep - sunt total inepta la activitatea asta.. mi se pare imposibil! Puneti-ma sa fac cozonac, sufleuri, orice altceva... dar nu sa curat oua fierte! Urasc asta, si ouale mele ies ca si cum ar fi fost calcate de un camion :p Oare exista cursuri de curat oua? (I'll look into that)

Deci, sa va povestesc cum fac mai departe, dupa ce teroarea curatarii oualor s-a terminat :p


Fierb ouale (eu am folosit 12 oua ieri). Amestec galbenusurile cu 3-4 fileuri de ansoa, o lingura de capere, o lingura de smantana si cateva masline tocate. Presar cateva fire de marar tocat, sare si piper, si un catel de usturoi tocat marunt. Amestec bine. Umplu ouale ;)



See? Easy-peasy! Daca nu ar fi trebuit sa le si curat totul ar fi durat 15 minute... dar nu o sa va spun cat a durat in total... I'm ashamed :p


8 comentarii:

Hai sa-ti dau un super hint pentru curatat oua fierte, din cartea de bucate Desperate Housewives citire si testat de mine. Asa, deci, ai ouale fierbinti, le pocnesti de masa ca sa se crape, iar apoi le bagi in apa rece. Le lasi cateva minute si apoi este wohooo de curatat, believe me. Data viitoare cand faci oua umplute, sa incerci. Intre timp mi-ai facut super pofta. O sa scotocesc camara, sa vad ce am :)

Eu fierb ouăle întotdeauna în apă sărată şi, după ce s-au fiert, le bag imediat sub jet de apă rece. Le las cât se răcesc şi se cojesc mega simplu.

Hintul e vechi, nu merge niciodata cu oua foarte proaspete, merge mereu la ouale nitel mai statute (nu stricate, da? cele care stau in picioare in apa, nu cele care plutesc).


Ouale foarte proaspete nu se curata nici de nebune dupa nici o metoda, nici din cele de mai sus nici altele.


Si eu urasc curatatul oualor proaspete, odata le-am umplut direct in coaja (le-am taiat pe din doua asa cu coaja cu tot) si le-am facut pane pe partea taiata.


Au fost super :)

Ne scuzati pentru deranj. Va contactam in legatura cu concursul desfasurat pe site-ul nostru si va invitam sa participati. Va multumim anticipat.

Ahhh ouale fierte...Nici o metoda nu functioneaza, cum spunea nepoata mea, "tre' sa stii cum" si gata.O data ce ai prins miscarea,pot fi curatate oricum.Si btw, looks soooo veryyy yummyyyy ! Imi plac fff mult ouale umplute.Poop u !

Pentru oua fierte eu folosesc urmatoarea metoda: pun ouale in apa si cand apa este aproape sa dea in clocot, opresc focul si las in continuare ouale in apa fierbinte pentru inca 10-12 minute. Apoi se decojesc usor, fara probleme chiar daca sunt proaspete.

Congrats pt blog. Curatatul oualelor pt lenesii ca mine consta in urmatoarea miscare: cu un cutit se taie pe jumatate oul cu tot cu coaja. Dupa aceea, se scoate fiecare jumatate cu ajutorul unei linguri. Ok, nu e perfectiunea intruchipata la final dar pentru nepriceputi rezultatul cu siguranta ca e mai bun si mai rapid decat in varianta clasica de decojit.

paFFa: Mersi!
Uite, ideea asta nu am mai auzit-o. Incerc cu prima ocazie!

Trimiteți un comentariu