vineri, 31 decembrie 2010

Unu' Trece, Altu' Vine

De obicei pe 31 decembrie ma apuca un pic nostalgia... asta, pentru ca I'm the "glass half-full" kinda girl, si chiar daca anul care se termina nu a fost intotdeauna fabulos, in aceasta ultima zi imi vin in minte toate momentele frumoase din an... si au fost multe, muuulte :D

Anul asta am devenit "d-na David" (desi sunt inca in denial in legatura cu schimbatul numelui)...


Also tot de anul asta am devenit oficial "d-na doctor" :D foarte impresionant nu? Si foarte, foarte interesant
(vedeti "glass half full" deci nu o sa pomenesc despre ce s-a intamplat cu salariile doctorilor anul asta)

Am vazut o multime de locuri minunate..


Am zburat cu o bicicleta zburatoare deasupra cascadei Victoria in Zambia si.. AM SUPRAVIETUIT!!


Also, incepand din octombrie am devenit foodie cu acte in regula si am infiintat acest  blog - si sunt surprinsa in fiecare zi de feedbackul pozitiv pe care l-am primit de la voi de atunci. Sunt extrem de entuziasmata ca va place! I'll try to keep up the good work :D

Si, prin intermediul blogului am cunoscut o multime de oameni grozavi, pe care simt ca deja pot sa ii consider prieteni.. si asta e partea cea mai tare!

Deci, da, mi-a placut 2010! O sa imi fie dor de el!
Sper ca 2011 sa fie cel putin la fel de bun, si va doresc si voua acelasi lucru - un an asa cum va doriti - plin de bucurii, si de aventuri, si de voie buna, si de mese bune alaturi de prieteni si familie, si de ras si de dragoste!

LA MULTI ANI!

10 comentarii:

Felicitari ptr toate realizarile din 2010,casa de piatra si sper ca 2011 sa fie si mai bun!
La Multi Ani!

Ce sumar frumos ai facut...Ai fost o mireasa SUPERBAAAA !!! Iti doresc un an nou minunat de frumos,cu multa multa dragoste si realizari.Te pup si ma bucur ca ne-am cunoscut,chiar daca deocamdata virtual.Mi-ar placea foarte mult sa ne cunoastem intr-o zi.

E fain sa privesti in urma si amintirile de care dai, sa-ti aduca un zambet urias pe buze. Casa de piatra, o cariera cum ti-ai imaginat-o si un an nou fabulos.

Casa de piatra, dna doctor ;-)
Un An Nou fericit cu multa sanatate, intelegere si dragoste! La multi ani!

don't be nostalgic!cheers!
la multi ani si implinire si in 2011!

La Multi Ani..esti adorabila,multe felicitari ptr. blog..realizari cit mai multe ca cititori ai har Domnului destui.
Salutari

Iti doresc un 2011 cel putin la fel de frumos si plin ca 2010!!
Blogul tau este absolut superb si recunosc, cu mare mare rusine, ca pana acum nu am fost un vizitator constant dar lucrul acesta se va schimba cu siguranta in acest an.
Te pup si mult succes in continuare in tot ce ti-ai propus!!

Felicitari pentru toate realizarile din 2010 si mult succes pentru visele si idealurile din 2011!
La multi ani!

Multumesc tuturor pentru urari >:D<
La fel va doresc si eu voua: un an nou extraordinar!!

Trimiteți un comentariu