vineri, 3 decembrie 2010

Placinta cu Peste si Polenta

Am mai facut reteta asta odata, acum vreo 5 ani. Mi-a placut la nebunie!


Singura problema e ca, dupa un timp, cand am vrut sa o fac din nou mi-am dat seama ca am uitat unde am gasit-o, am uitat cum se numea si cum se face. Am incercat sa o caut pe Internet, dar nu am gasit nimic. Ramasesem doar cu amintirea... Tragic!
Dar, acum 2 zile am dat peste ea din nou! Se pare ca o gasisem in prima carte a lui Jamie, dar cum asta e una din putinele care imi lipseste din colectie, am uitat de ea! How's that for a mistery? :p Dar gata - problem solved - si cu reteta si cu cartea!


Asa ca, atunci cand m-am vazut din nou cu cartea in mana, a fost prima reteta pe care am incercat-o! Bineinteles - chestia asta e un deliciu, am poftit la ea 5 ani! Really!

Ingredientele sunt urmatoarele: 3-4 fileuri de peste (ar fi bine sa folositi tipuri diferite de peste),200g  fructe de mare (creveti, scoici, calamari) 200g ciuperci, o mana de spanac proaspat (dar merge si congelat), 3 catei de usturoi, 5 rosii cherry, un praf de nucsoara, coaja si zeama de la o lamaie, 2-3 linguri de ulei de masline, 50g unt, cateva ramurele de cimbru proaspat, un ardei iute, mamaliga facuta din 100g malai, o mana de parmezan ras.

Caliti in 20g unt cateii de usturoi tocati, adaugati ciupercile (eu prefer sa le rup cu mana decat sa le toc - e mai rustic asa), caliti 5 minute pana scade lichidul, apoi adaugati si spanacul, sare si piper, si un praf de nucsoara.










Dupa 3-4 minute stingeti focul si admirati-va opera so far! You did good :D
Separat, faceti polenta - adica mamaliga, la care adaugati o mana de parmezan ras si 50g unt.
Intr-un bol, amestecati pestele si fructele de mare cu 2-3 linguri de ulei de masline, coaja si zeama de la o lamaie, rosiile cherry, frunzulite de cimbru proaspat si un ardei iute feliat. Potriviti de sare si piper.



Asa - acum asamblarea: Intr-o tava asezati ciupercile si spanacul, deasupra - polenta, si peste polenta, adaugati pestele si fructele de mare.


Bagati la cuptor pentru 30 de minute, pana e rumena si frumoasa!  Asta a fost tot :D


Trebuie sa incercati! Este absolut minunata! Geniala! Extraordinara! Mirifica :D Sper ca v-am convins!





3 comentarii:

Arata foarte bine. Da' ideea e cel putin dubioasa... :)
Mi-e frica de ea :))

:)) Pai, sa incerci, si ai sa vezi ca iti dispar dubiile! Nu glumesc, 5 ani am poftit la placinta asta! Chiar e delicioasa! Zau :D

N-am mancat niciodata fructe d e mare cu mamaliga...dar daca zici ca-i buna, plus ca e dupa o reteta de Jamie...merita incercata.

Trimiteți un comentariu