joi, 23 decembrie 2010

Bradut Delicios


Acum cateva zile mi-a venit o idee grozava de cadou de Craciun. Am luat de la Ikea cativa braduti mici (inalti de cam 30cm) si m-am decis sa le fac decoratiuni din prajiturele ;) Simplu si dragut si personal .. desi pana la urma nu a fost asa simplu pentru ca, nu o sa va mint - e destul de multa migala ... dar pana la sfarsit, a meritat - pretty little edible Xmas trees - I have them :D


Am facut gingerbread cookies, dupa reteta Anei-Maria (mersi Ana :*)


Apoi m-am inarmat cu creioane colorate pentru decorat de la Dr. Oetker si cu muuuuulta rabdare, si am pictat in mod cat mai artistic cookies-urile (m-a cam furat procesul de creatie, si am stat aplecata peste ele vreo 2 ore, dar pana la urma au iesit super frumusele... ce mai conteaza ca acum ma doare spatele de nu mai pot sta in picioare? :p)




Le-am gaurit cu un ac cu ata si le-am facut agatatori, si apoi in bradut cu ele!


Trebuie sa recunosc ca sunt foarte mandra de rezultat!

6 comentarii:

cute!
foarte frumos,un cadou facut cu multa migala dar si cu dragoste ,sunt sigura!:)
craciun fericit si un mos generos!:)

ce frumos :D

craciun fericit :D

Ce cadou frumos !
Facut cu suflet si cu inima.
Sa ai Sarbatori fericite si sa
fii iubita.
Te pup.

Sooo sweet !!! Arata minunat,si asa e,e un pic de munca,insa sunt atat de frumuseeeele...Eu am facut si vanilla cookies sub forma de globuri si cadouri in aceeasi zi,si le-am decorat toate (!!!) de nu mai reuseam sa imi indrept spinarea :)) Te inteleg perfect.Si inca nu am reusit sa le postez. :) Ferciti destinatarii :)) Pupici si spor la treaba !

Foarte tare!
Bravo!
Acum asteptam un update dupa ce se termina de mancat de prajiturile: au fost sau nu bune? :p ce parere a avut bradul de stilul de impodobire, i-a placut? :))

Trimiteți un comentariu