marți, 21 decembrie 2010

Fish & Chips


Mi-e dor de Londra! E asa o atmosfera grozava acolo, inainte de Craciun, cu toate luminitele si decoratiunile si magazinele pline de minunatii! Asa ca, din categoria "London calling" am facut acum cateva seri niste Fish & Chips. Acum, logic ca nu au cum sa fie la fel de buni ca atunci cand ii mananci intr-un pub aglomerat si zgomotos...


...dar in lipsa originalului, sa stiti ca au fost pretty awesome :D


Sa va prezint personajele:

  • Za Fish (aka Pestele) - 4 fileuri de peste alb (cod, merluciu, ce va place) + un aluat facut din 100ml bere si 100ml de faina + sare si piper (trebuie sa aiba consistenta unei smantani). Dati pestele prin maclavaisul asta, si prajiti-l in ulei incins, pana devine auriu si crocant
  •  Za Chips (aka cartofii prajiti) - aici nu mai e nevoie de explicatii

  • Za Mushy Peas (aka piure de mazare) - personajul nerostit, dar foarte important ;) Fierbeti timp de 10 minute 400g mazare congelata (eu o pun direct din congelator in oala). Apoi mixati-o impreuna cu 75g unt, sare, piper si cateva frunzulite de menta. Adaugati 3-4 picaturi de zeama de lamaie si gata!


E foarte simplu de facut  ... dar (mare DAR) ca sa fie absolut delicios, trebuie neaparat sa serviti fish & chips pe un ziar, alaturi de un pahar de bere. Daca faceti asa, va fi perfect!


 Cheers, mates!

9 comentarii:

Cheers to that!! :)
PS: ai uitat sa-l mentionezi pe sous chef :(

Yum! Cred ca cel mai gustos este mancat oe Catavencu, asa cum ai facut tu ;)

iz lookin' sexy, da' nush ce sa zic de ziarul ala, ca fish & chips cu condimente din Dealurile Chimiei n-as prea manca :)) pana si astia din UK s-au modernizat, au hartie alimentara cerata, dar cu print de ziar, sa para genuine :)

Eee si tu acuma.. niste cerneala is part of the magic! :p Asa, odata in viata... we do it like they did it in the old days ;)

Cool :)) Luv fish&chips ! Buna idee.. Pup u!

Au niste portii huge de fish'n chips!Mi-am luat odata cu sotzul 2 portii din Portsmouth Harbour, adica fiecare cate o portie caci n-am stiut sigur ce ne pune in pachetele alea mari de hartie. Abia am putut sa ducem o portie amandoi!Si intr-adevar hartia era cerata, impermeabila!

Foarte frumoasa prezentare, imi place mult piureul de mazare!

Fie ca Nasterea Domnului sa va lumineze sufletele si casa, sa aveti parte de sanatate, belsug si fericire!
Craciun fericit!

Listen, cerneala de ziar contine plumb...eu nu as manca de pe ziar!:)

Trimiteți un comentariu