marți, 30 noiembrie 2010

Bruschete cu Salata de Patrunjel

Easy, yummy lunch - I has it!


Starring:
Jumatate de legatura de patrunjel  + o rosie + o ceapa rosie mica + cateva capere + 3-4 fileruri de ansoa +  niste parmezan ras + coaja si zeama de la jumatate de lamaie + 2 linguri de ulei de masline extravirgin
Also starring: 2 felii de paine prajita, frecate cu un catel de usturoi :D


Am tocat patrunjelul, rosia, ceapa, cateva capere si ansoa, am ras un pic de parmezan deasupra... si niste coaja de lamaie...

Am asezonat cu ulei de masline si zeama de lamaie + sare&piper proaspat macinat...


=> salata delicioasa si extrem de aromata de patrunjel, pe care am asezat-o pe felii de paine prajita, frecate cu un catel de usturoi.


Cu siguranta o sa repet experienta - a fost extraordinar... also, gata in 10 minute! Recomand calduros ;)


5 comentarii:

multumim de recomandare!:)loati

ala de la coada era cuvintul de verificare,tastat aiurea ca ma furase peisajul bruschetei!

:)) Ma intrebam eu ce scrie acolo :p

Ce ne-am nimerit azi :P
Faine tare bruschetele tale!!!

Trimiteți un comentariu