marți, 9 noiembrie 2010

Supa de dovleac cu usturoi copt

Secretul acestei supe minunate este usturoiul copt. Dupa ce ung cativa catei de usturoi, cu coaja cu tot (the more, the merrier) cu ulei de masline si ii bag in cuptor pentru 15 minute, devin extraordinar de fascinant de aromati, pierzandu-si toata iutela si concentrandu-si tot potentialul de yum-yum :D


Dupa etapa asta, tot ce mai ramane e sa calesc intr-o oala, in putin ulei de masline o ceapa, pentru 5 minute, apoi sa adaug 2 morcovi si dovleacul taiat cubulete, sa adaug apa (eu am pus 2 L impreuna + 2 cubulete de Maggi de legume), sare si piper, sa acopar si sa imi vad de treaba 30 de minute, in timp ce supa mea bolboroseste linistita.


La sfarsit, transfer supa in robotul de bucatarie, impreuna cu cateii de usturoi copti, decojiti, si 2-3 linguri de smantata, si pasez totul pana ajunge la o consistenta fina si catifelata (deja v-am facut pofta, nu?)

Dupa ce am pus supa in boluri, am decorat-o cu o lingura de smantana si un praf de piper.


Asta fost tot - light and yummy dinner - I has it!

1 comentarii:

Imi place supa crema de dovleac. Am incercat to felul de combinatii, de la dovleac cu telina, la dovleac si curry... Imi place propunerea ta. Voi incerca :)
O seara placuta :)

Trimiteți un comentariu