vineri, 26 noiembrie 2010

Salata de Sambata cu Halloumi la gratar si Rodie


E proaspata si usor de facut si sanatoasa si aromata... Dar nu de asta m-a cucerit! Nu, ce-mi place cel mai mult la ea e ca ...well, e asa colorata!!!


E asa frumoasa si vesela, ca imi aduce aminte de vara! Cand mancam aproape numai salate! Cand piata era plina de minunatii proaspete! Cand era cald si senin afara (Did I ever mention ca I'm the most weather-dependent person there is? Odata, dupa 3 zile in Suedia in care ne-a plouat non-stop, am inceput sa plang pe strada... rusinos dar adevarat :p)

Dar sa revin la salata noastra... Am folosit ce-am gasit prin frigider, dar piesa de rezistenta a fost branza halloumi - 4 feliute, rumenite cateva minute pe gratar... asta a fost elementul central in jurul caruia am construit restul salatei...

Am rupt in bucatele cateva foi de salata & cateva frunzulite de spanac, am taiat o jumatate de andiva (ratacita prin frigider) si o ceapa verde feliute + 4 rosioare cherry injumatatite.

Pentru mine, o salata fara crutoane nu are nici un farmec, asa ca pentru "opertaiunea Vreau crutoane!" am taiat 2 felii de paine cubulete si le-am rumenit intr-o lingura de ulei de masline cateva minute. Mission accomplished!


Dressingul l-am facut din 3 linguri de ulei de masline extravirgin + zeana de la jumatate de lamaie + 2 linguri de iaurt + sare&piper! Dressingul meu preferat de altfel! Less is more, I like to say :p

Am pus salata, rosiutele, ceapa verde si andivele pe o farfurie, apoi cateva lingurite de dressing, niste crutoane, halloumi-ul si am presarat bobite de rodie deasupra. Ta-daaa: my work of culinary art is finished!


Sper sa va bucure si pe voi asa cum m-a bucurat si pe mine :D

6 comentarii:

donsoara, cum sa plangi din cauza vremii?! :)) atunci eu ce ar trebui sa fac?! :P dar uite acuma e frumos in gothenburg, e zapada in toata regula :D iar salata ta, yummy yummy, o adaug la lista lunga de retete :P

Arata minunaaaattt !!! Ador ideile tale inovative.Poop u !

and i'm weather dependent too... :(((((((((( mi s-au intamplat si mie episoade de genul...ce tristete cu vremea asta...

ce culori sunt farfuria asta, mama mia! arata excelent!:D

Trimiteți un comentariu