vineri, 12 noiembrie 2010

Penne all'Arrabbiata Darth Vader-Style

De cand A&M mi-au aratat filmuletul asta, acum cateva zile...





... am avut o pofta de nedescris de Penne All'Arrabbiata! Heck, daca sunt si preferatele lui Darth Vader, the force must really be strong within them :D


Asa ca aseara asta am facut. Acum vorba vine "penne..." pentru ca am deschis usa la camara si... there was a great disturbance in the Force... I was out of penne!  Dar pana la urma totul a fost ok - I went crazy, si am folosit niste farfalle uitate pe acolo... dar a mers si asa!


Sunt easy-peasy! Mi-a luat cam 10 minute sa le fac. Am fiert the penne-wannabe's cum zicea pe ambalaj - aveti grija sa nu fierbeti prea mult pastele - pastele prea fierte sunt un sacrilegiu!!

In timp ce ele fierbeau am masacrat 3 catei de usturoi (yep, I was using my light-saber to do that - insert light-saber sound effect here ), si i-am calit in 2 linguri de ulei de masline, am adaugat un ardei iute uscat (mi se urcase la cap spiritul de aventura) si cateva frunzulite de busuioc.


Apoi am adaugat 3 rosii tocate (initial am vrut sa pun o converva de rosii, dar nici din astea nu mai aveam - hmm... cred ca trebuie sa mai fac niste cumparaturi), + cateva rosii uscate la soare,sare&piper si the key ingredient - o lingurita de zahar.


 Le-am lasat sa fiarba inabusit pentru 6-7 minute. In timpul asta am scurs pastele, le-am pus pe farfurie, am pus cateva (mai multe ) linguri de sos deasupra, am ras niste parmezan on top of that, si gata - our DarthVader-style dinner was served!


 May the Force be with you, my young apprentices!

2 comentarii:

:)))) this might be your best post so far. but i sense a great disturbance in my tummy, as it is lunch time. to the canteen!

Trimiteți un comentariu