luni, 8 noiembrie 2010

Salata cu pere, branza de capra si alune de padure

Pranzul meu de azi - a fost delicios!



Va trebuie un amestec de frunze - eu am folosit salata, rucola si spanac (printr-o minune am gasit spanac in piata - ce soarta a destinului a avut restul spanacului o sa vedeti mai tarziu :p).. asa, o para (malaiata ? :p), un picut de branza de capra (dar merge si una cu mucegai albastru), alune sau nuci, si un dressing facut 3 linguri de ulei de masline extravirgin, o lingura de zeama de lamaie, o lingurita de miere si una de mustar de Dijon.. + sare&piper ofc :D


Am amestecat frunzele si para taiata feliute cu dressingul, le-am mutat pe o farfurie, am presarat pe deasupra branza de capra, inca cateva feliute de para si niste alune sfaramate + inca o lingurita de dressing, and voila - my gourmet fancy lunch salad! :D

7 comentarii:

Ce fain arata bobitele de mustar pe felia de para.

combinatie superba,cred ca mi-o prepar la cina...abia astept!

Super prezentari,super editari si super retete...O sa incerc o buna parte din ele.Pupici !

@ alison: sa imi spui cum ti-a iesit!

@ Ana-Maria: Multumesc foarte mult! Si eu mi-am notat cateva retete de incercat de pe blogul tau, care, like I said, imi place fff mult!

Pupici back!

a iesit super,desi am facut-o numai cu spanac!rucola nu aveam in frigi.
apoi am mai folosit perele si in alta,fara brinza,sper sa am timp sa o postez zilele astea.asa ca thank you so much!

Si ce zici de varianta asta ?
Para täiatä in felli subtiri ca si pentru Carppacio. Arunci in Tigae un pumn de zahär si il lasi sä se inmoaie un pic.Dai Feliile de Parä inäuntru si Nucile si le lasi sä se caramelizeze usor.Apoi stingi totul cu Saft de Portocale si lasi sä tragä cam 5 Minute.
Salat o faci cu Ulei de Mäsline , cu un pic de Balsamico ,cu sare si piper.Brinza o bagi la cuptor ( 180 ) cam 3-4 Minute sä se inmoaie.
Pui salata pe farfurie , deasupra aranjezi Carppacio de Pere . pui brinza si deasupra imprästii nucile...

Gourmand

Gourmand, zic ca... imi ploua in gura! Data viitoare asa o sa fac! Mersi :D

Trimiteți un comentariu